واسم و یافر با قوانین “Bangs Of Wasseypur” به قوانین جدید BBL واکنش نشان می دهد

واسم و یافر با قوانین جدید BBL واکنش نشان می دهد

توییت واسم وایفر در مورد قوانین جدید BBL خنده های زیادی را به همراه داشت.© توییتر


لیگ بیگ باش استرالیا روز دوشنبه سه قانون جدید را برای دوره آینده مسابقات T20 اعلام کرد. قوانین جدید معرفی شده Power Power، X-Factor Player و Bash Boost هستند. این قوانین جدید واکنش های مختلفی را به همراه داشت ، در برخی گوشه ها آنها را مورد انتقاد قرار داد ، از جمله جیمی نیشام همه کاره در نیوزیلند. Wasim Jaffer ، مربی سابق خفاش هند و مربی فعلی Kings XI پنجاب ، همچنین با الگوی رفتاری خنده دار ، با حضور Manoj Bajpayee از فیلم “Gangs of Wasseypur” ، به اعلامیه BBL در مورد قوانین جدید پاسخ داد.

اخبار

پیش از این ، جیمی نیشام در مورد قانون پخش کننده X-Factor توئیت کرده بود.

“اگر یک بازیکن به اندازه کافی خوب نباشد که 11 نفره ابتدایی شما باشد ،” چه مقدار “عامل X” می تواند داشته باشد؟ ” او نوشت.

قانون “X-Factor” به تیم ها این امکان را می دهد تا استراتژی های خود را در نیمه راه تغییر دهند و بازیکنی را که در XI شروع خود قرار دارد بازیکنی به عنوان بازیکن 12 یا 13 در صفحه تیم جایگزین کنند ، مشروط بر اینکه بازیکنی که جایگزین می شود در بازی بیش از یک بازی کول نکرده است و یا هنوز خم نکرده است.

در BBL آینده نیز در ابتدای نوبت ها به جای شش های عادی معمولی ، چهار پاورلی کاهش می یابد. برای جبران آن ، به تیم های مبارزه کننده اجازه داده می شود که از 11th به بعد تا پایان دوره نوبت “Power Surge” را اضافه کنند.

تبلیغ شده

سومین و آخرین تغییر اساسی که در طول BBL 10 قابل اجرا خواهد بود ، “Bash Boost” است ، که به تیم تعقیب کننده این فرصت را می دهد تا یک امتیاز اضافی بدست آورد ، اگر بتواند امتیاز حریف را در نیمه راه شکست دهد.

برای تساوی همه چیز ، اگر تیم مدافع کل موفق شود تیم تعقیب کننده را زیر امتیاز 10 برابری خود نگه دارد ، یک امتیاز دریافت می کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله