هیچ نایب کاپیتانی در تیم نهایی آزمون جهانی هند معرفی نشد. اینترنت گمانه زنی را آغاز می کند

ترکیب تیم هند برای بازی فینال مسابقات جهانی آزمون 7-11 ژوئن برابر استرالیا توسط هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) روز سه شنبه اعلام شد. بازگشت آجینکیا رهانه، باتر کهنه کار درجه متوسط، بزرگترین نکته از اعلام تیم برای رویداد خیمه شب بازی بود که در Oval، لندن برگزار خواهد شد. برخی از حذفیات قابل توجه از تیمی که در جدیدترین سری تست هند مقابل استرالیا بازی کرد عبارتند از سوریاکومار یاداو، کولدیپ یاداو و ایشان کیشان. جنبه دیگری که همه را تحت تاثیر قرار داد این بود که هیچ نایب کاپیتانی در ترکیب تیم قرار نگرفت. به طور کلی، زمانی که تیم کریکت هند به خارج از کشور سفر می کند، یک نایب کاپیتان نامیده می شود.

اخیراً، هند KL Rahul را به عنوان نایب کاپیتان دو تست اول Border-Gavaskar Trophy مقابل استرالیا در خانه انتخاب کرده بود. سپس برای تست های سوم و چهارم سریال هیچ نایب کاپیتانی معرفی نشد. راهول بخشی از تیم نهایی WC است. با این حال، او به عنوان نایب کاپیتان معرفی نشده است.

بر اساس یک گزارش PTI، ممکن است از Cheteshwar Pujara خواسته شود که وظیفه معاون کاپیتان را بر عهده بگیرد. با این حال، توییتر این پیشرفت را از دست نداد که هیچ نایب کاپیتانی به طور رسمی برای فینال WTC معرفی نشد.

بازگشت رهانه پس از 15 ماه، پس از مصدومیت شریاس ایر که باعث شد او از فینال بزرگ خارج شود، در خطوط قابل پیش بینی بود. ایر اخیراً برای درمان شکستگی‌های استرسی در ناحیه کمرش تحت عمل جراحی در بریتانیا قرار گرفت.

PTI در گزارش خود در 10 آوریل گزارش داد که رهانه در حال مناقشه بود.

رهانه آخرین بار در ژانویه 2022 در کیپ تاون مقابل آفریقای جنوبی یک تست انجام داد.

انتخاب او بیشتر به حمل ضربات با تجربه کافی در ترکیب مربوط می شود، زیرا تیم های هندی سهم خود را از مبارزات در کشورهای سنا در طول بازی های یکبار مانند این داشته اند.

این بازیکن 34 ساله که در کل فصل داخلی بمبئی را هدایت می کرد، نزدیک به 700 ران به ثمر رساند اما چیزی که برجسته بود این بود که چگونه بازی هجومی خود را در لیگ برتر بهبود بخشیده است و با نرخ ضربه 190 در این بازی هدفمندتر از همیشه به نظر می رسد. هفت بازی تا الان

بقیه اعضای تیم به رهبری روهیت شارما در خطوط قابل پیش بینی قرار داشتند.

تیم آزمایشی هند در فینال WTC: روهیت شارما (کاپیتان)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهان، کی‌ال راهول، کی‌اس بهارات (هفته‌انه)، راویچاندران اشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، مهد. شامی، محد. سراج، اومش یاداو، جایدف اونادکات

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله