“هیچ دستور العملی وجود ندارد”: برداشت صادقانه MS Dhoni از رکورد پلی آف ستاره ای Chennai Super Kings

ماهندرا سینگ دونی، کاپیتان CSK، روز شنبه گفت، هیچ دستور محرمانه ای برای هدایت یک تیم به 12 بازی پلی آف در 14 فصل وجود ندارد، جدای از انتخاب بازیکنانی که به “فلسفه اول تیم” و یک مدیریت مشارکتی معتقد هستند. . Dhoni که احتمالاً آخرین بازی از 16 IPL خود را بازی می‌کند، به امتیاز 8 رسیده است و به بازیکنانی مانند Shivam Dube فرصت داده است تا در نقشی که به او اختصاص داده شده برتری پیدا کنند. “هیچ دستور العملی وجود ندارد (رکورد بازی های پلی آف CSK). شما سعی می کنید بهترین بازیکنان را انتخاب کنید و سعی کنید بهترین موقعیت را به آنها بدهید. شما از آنها به گونه ای استفاده می کنید که شانس موفقیت بیشتری داشته باشند و آنها را در مناطق اصلاح کنید. جایی که آنها آنقدر قوی نیستند.» او پس از اینکه CSK با پیروزی عظیم 77 ران مقابل دی سی در روز شنبه در پلی آف خود را قطعی کرد، گفت.

برای Dhoni، ضروری است که تصمیمات او منعکس کننده اخلاق تیمی باشد که به بازیکنان اجازه می دهد به آنها ایمان داشته باشند.

“اگر بهترین کار را برای تیم انجام می‌دهید، به نتیجه می‌رسد. مدیریت عالی بوده است، از جمله کادر پشتیبانی. آنها همیشه به ما می‌گویند نگران نباشیم و کاری را که انجام داده‌ایم ادامه دهیم. اما البته، بازیکنان نیز مهم هستند.” Dhoni همچنین نظر خود را در مورد ویژگی هایی که در یک بازیکن در تیمش جستجو می کند صحبت کرد.

“شما به کسی نیاز دارید که همیشه تیم اول باشد. این شخصیت هایی هستند که شما به دنبال آنها هستید. از راه دور، قضاوت در مورد آن دشوار است.

او گفت: “ما می خواهیم آنها (بازیکنان) خود را با محیط وفق دهند. حتی اگر آنها تلاش کنند 10 درصد بیایند، ما حاضریم به 50 درصد برویم و در وسط آنها را ملاقات کنیم.”

کاپیتان سابق هند که برنده جام جهانی شده بود، برای دوتایی سرعتی توشار دشپنده و متیشا پاتیرانا، که برای CSK در این تورنمنت زندگی کردند، مملو از تمجید بود.

“وقتی صحبت از بولینگ مرگ به میان می آید، اعتماد به نفس عامل بسیار مهمی است. اگر به توشار نگاه کنید، او بولینگ مرگ اور را توسعه داده است. چند بار می توانید تحت فشار اجرا کنید مهم ترین چیز است. وقتی اعتماد به نفس دارید، اجرا می کنید. دانی گفت: “در پشت صحنه، کارهای زیادی انجام می شود و من احساس می کنم توپ گیرها مسئولیت را بر عهده گرفته اند. پاتیرانا در زمان مرگ بولینگ کاملاً طبیعی است به طوری که یک سردرد کمتر است. نحوه ورود توشار قابل توجه بوده است.”

DC نیاز به بهبود گسترده در بخش ضربه زدن دارد

دیوید وارنر، کاپیتان دی سی، احساس می کند که پس از یک فصل ناامیدکننده، به پیشرفت های گسترده ای نیاز دارند، به خصوص در بخش ضربات بازی.

او CSK را به خاطر عملکرد بهتر از تیمش در بخش ضربه زدن اعتبار کرد.

“با احترام به CSK، آنها امروز ما را شکست دادند. ما متوجه شدیم که زمین خوبی بود، در اوایل اوایل بازی مرزها وجود داشت و می توانستیم فشار بیشتری را بر روی پرتاب کننده های آنها وارد کنیم.

نکات مثبتی وجود داشت، ما با توپ خیلی بد پیش نرفتیم، با چوب شراکتی به دست نیاوردیم، ویکت‌ها را به صورت دسته جمعی از دست دادیم، برخی بازی‌ها را به شدت باختیم و این دردناک بود، ما باید به این چیزها نگاه کنیم. و فصل بعد با قدرت برمی گردم.”

استرالیایی همچنین احساس کرد که بازیکنان DC باید با شرایط وفق دهند و طبق برنامه بازی برای رسیدن به موفقیت در سال آینده بازی کنند. وارنر که فصل نسبتا خوبی را پشت سر گذاشت و 516 دوش از 14 بازی به ثمر رساند، گفت: “ما نمی توانیم مدام ویکت ها را مقصر بدانیم، ما در این فصل تعدادی از آنها را به دست آورده ایم. ما باید با شرایط هر چقدر هم که سخت باشد، سازگار شویم.” “شما باید از برنامه بازی خود حمایت کنید، به مرزها ضربه بزنید و از پاهای خود در برابر چرخش استفاده کنید. شما نمی توانید در برابر هیچ بولینگی گرفتار شوید، شراکت می تواند مفید باشد.

من می‌خواهم در بالاترین سطح ثابت باشم، برای اینکه به خودت فرصت بدهی باید نرخ ضربه خوبی داشته باشی، اما ما همچنان ویکت‌های زیادی را در ضربات پاورپلی از دست می‌دهیم، اینها برخی از چیزهایی است که باید به آنها فکر کنیم. ،” او اضافه کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله