“هیچکس به او وابسته نیست…”: بیانیه بزرگ ستاره سابق هند در مورد کاپیتان LSG KL Rahul

بازیکن ستاره KL Rahul مرحله سختی را در حرفه خود سپری می کند.© AFP

بازیکن ستاره KL Rahul مرحله سختی را در حرفه خود سپری می کند. چه کریکت بین المللی و چه فرنچایز، دویدن ها از خفاش راهول خشک شده اند. پس از یک دوره طولانی مبارزه با خفاش برای تیم هند، فرم راهول برای فرانچایز لیگ برتر هند (IPL) او، لاکنو سوپر غول‌ها (LSG) بهتر نبوده است. راهول که سال گذشته با 616 دوش در مسابقات Orange Cap دوم بود، در چهار بازی LSG تاکنون امتیازهای 8، 20، 35 و 18 را کسب کرده است. با این حال، آکاش چوپرا، بازیکن سابق هند، احساس می‌کند که این امتیاز دیگر برای به دست آوردن نتایج به فرم کاپیتان وابسته نیست.

“لاکنو پس از پیروزی در کلیف هنگرها فرا رسیده است. KL Rahul تا به حال گلی نزده است اما هیچ کس اصلاً به او وابسته نیست. من کوینتون د کاک را می بینم که در این مسابقه بازی می کند و کایل مایرز بیرون نشسته است. مارکوس استوینیس خوب عمل کرده است. نیکلاس. پوران قبلاً خوب کار کرده است.” چوپرا در کانال یوتیوب سلام گفت.

افرادی مانند کایل مایرز، مارکوس استوینیس و نیکلاس پوران برای LSG قدم گذاشته‌اند، به‌ویژه زمانی که راهول به نظر نامناسب به نظر می‌رسد، در حالی که کوینتون دی کوک، که دومین گلزن برتر این فرنچایز در فصل گذشته بود، هنوز ظاهر نشده است.

با این حال، چوپرا احساس می کند که دی کوک جایگزین مایرز در ترکیب LSG برای بازی با پنجاب کینگز در روز شنبه خواهد شد.

“دیپک هودا و کی‌ال راهول هر دو تا به حال خوب کار نکرده‌اند، اما هنوز سه بازی از چهار بازی خود را برده‌اند، یعنی در فضای خوبی قرار دارند. آیوش بادونی نیز خوب بازی می‌کند. بنابراین می‌توانید بازی KL Rahul را در کنار کوینتون د ببینید. کوک هودا می تواند یک بار دیگر به شماره 3 بیاید، استوینیس در شماره 4، نیکلاس پوران در شماره 5 و سپس آیوش بادونی و کرونال پاندیا، این دستور شماست.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله