هند و استرالیا: یوزوندرا چاهال بیشترین دوندگی را برای یک چرخنده هندی در ODI کسب می کند

استرالیا در مقابل هند: یوزوندرا چاهال بیشترین دوندگی را برای یک چرخنده هندی در ODI کسب می کند

یوزوندرا چاهال رکورد ناخواسته دریافت بیشترین دویدن توسط یک چرخنده هندی در ODI را بدست آورد.© خبرگزاری فرانسه


یوزوندرا چاهال روز جمعه یک رکورد ناخواسته را ثبت کرد زیرا به عنوان چرخنده هندی تبدیل شد تا بیشترین تعداد مسابقات را در یک مسابقه بین المللی یک روزه قبول کند. چاهال در اولین مسابقه ODI در Cricket Ground سیدنی (SCG) 89 استرالیا را در 10 مسابقه خود مقابل استرالیا انجام داد. جالب اینجاست که چرخنده رکورد خود را در پذیرش 88 دویدن در ODI شکست. چاهال در مسابقه جام جهانی برابر انگلیس در سال 2019 بیشترین دویدن را توسط یک بولینگ هندی واگذار کرده بود.

اخبار

Bhuvneshwar Kumar بولینگ هندی است که بیشترین دوش را در ODI ها واگذار کرده است ، در حالی که در سال 2015 106 دوش در برابر آفریقای جنوبی به بیرون درز کرده است.

در اولین ODI در برابر استرالیا ، چاهال مارکوس استوینیس را به دلیل یک اردک طلایی اخراج کرده بود اما قادر به چرخیدن وب بر روی گلن ماکسول نبود که 45 توپ را از 19 توپ دور کرد.

در همین حال ، استرالیا عملکرد خیره کننده ای را با خفاش برای تعیین هدف ماموت 375 هند در اولین ODI در پشت قرن هارون فینچ و استیو اسمیت انجام داد.

علاوه بر این ، سرپرست آرون فینچ دومین بازیکن سریع استرالیایی شد که 5000 دویدن در ODI را شکست.

تبلیغ شده

او در 126 امین دوره خود در قالب 50 بیش از 5000 دوش به دویدن رسید و با این شاهکار از دین جونز سابق کریکت استرالیایی که در 128 مین دوره خود به این درجه رسیده بود پیشی گرفت.

وارنر (115 نوبت) سریعترین ضربدر استرالیایی است که 5000 رانندگی ODI را ثبت می کند در حالی که کاکیتور آفریقای جنوبی هاشیم املا (101 نوبت) سریعترین ضربدری است که در ODI به 5000 دونده رسیده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله