هند و استرالیا: مارکوس استوئنیس دچار صدمه جانبی شد ، در شک برای ODI دوم در برابر هند: گزارش

استرالیا و هند اولین ODI: مارکوس استوئنیس دچار صدمه جانبی شد ، در تردید برای ODI دوم در برابر هند: گزارش

استرالیا در مقابل هند: مارکوس استوینیس قبل از اینکه روز جمعه از زمین مسابقه خارج شود ، 6.2 اوور خم کرده است.© خبرگزاری فرانسه


بر اساس گزارش ها ، مارکوس استوئنیس ، بازیکن سرتاسر استرالیا ، می تواند در مورد ODI دوم در برابر هند شک داشته باشد. استوینیس پس از تحویل توپ دوم هفتم خود نسبت به تعقیب و گریز هند ، از شدت درد احساس درد کرد. او بلافاصله زمین را ترک کرد و گلن ماکسول کار را تمام کرد. مطابق با کریکت.com.au، این بازیکن 31 ساله دچار “درد در سمت چپ” شد و برای تعیین میزان آسیب دیدگی اسکن می شود. مصدومیت استوینیس ممکن است کامرون گرین و مویزس هنریکس را برای همه دومین مسابقه ODI در SCG روز یکشنبه درگیر کند.

اخبار

استیو اسمیت ، که در پیروزی 66 برد برای استرالیا به یک قرن 62 توپ دست یافت ، گفت که تیم انگشتان خود را روی وضعیت استوینیس نگه دارد.

اسمیت نقل شد: “من نمی دانم استوئنیس چطور است. من او را ندیده ام اما انگشتانش را عبور داده حال او خوب است. اما اگر او نباشد ، کسی باید وارد شود ، و کسی که یک بولر است ، بنابراین شاید کامرون (سبز)” گفتن توسط cricket.com.au.

گرین در خلال شفیلد سپر هم با خفاش و هم با توپ فرم خوبی داشته است.

“او واضح است که فصل شیلد را خیلی خوب شروع کرده است ، و او یک استعداد درخشان است. من امروز بعد از ظهر در تورها قبل از بازی برای چند توپ با او روبرو شدم ، این اولین باری بود که او را می دیدم که کاسه می زند و او یک توپ سنگین را کاسه می کند “اسمیت گفت.”

تبلیغ شده

“بنابراین او یک استعداد چشمگیر به نظر می رسد و اگر فرصتی پیدا کند ، امیدوارم که بتواند آن را با دو دستش بگیرد.”

Stoinis برای یک اردک طلایی در شماره 4 در ماموت استرالیا 374 برای 6 غوطه ور بود و به طور مرتب برای ارقام 0-26 از 6.2 بیش از حد خم می شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله