هند و استرالیا: ساچین تندولکار از پیسی های هندی خواست تا “پنجمین استامپ” را در برابر استیو اسمیت هدف قرار دهند


تکنیک غیر متعارف استیو اسمیت خط کمی گسترده تر از بولینگ های هند را تضمین می کند ، ساکن Tendulkar ، با اصرار از پیسرها ، “قلم پنجم” را هدف قرار داد تا در طول سری آینده در استرالیا ، خفاش قابل انعطاف را از بین ببرد. اسمیت که به دلیل ممنوعیت دستکاری توپ ، آخرین سریال هند-استرالیا را در سال 19-2018 از دست داده است ، بیرون رفتن و اثبات یک نکته خارش خواهد داشت. او همیشه در برابر هندوستان بازی کرده است و دارای شش صدها و 92 امتیاز است ، آماری که از کیربر هند ویرات کوهلی از دست نخواهد رفت.

اخبار

“تکنیک اسمیت غیر متعارف است … به طور معمول ، ما در مسابقات مسابقه به یک بولر می گوییم کاسه خارج و خارج از کنده را بچرخاند یا ممکن است خط استامپ چهارم باشد. اما برای اسمیت ، چون او مرتب می شود ، شاید آن خط (تحویل) دورتر شود چهار تا پنج اینچ ، “Tendulkar در مصاحبه با PTI گفت.

کاپیتان سابق گفت: “شخص باید بین استامپ (خیالی) چهارم و پنجم هدف باشد تا استیو یکی را لقب دهد. این فقط یک تنظیم ذهنی از خط است ، بیش از هر چیز دیگری ،”

“اسمیت ، من خواندم ، گفت كه او آماده كارهای كوتاه مدت است … احتمالاً او انتظار دارد كه بولرها از قبل با او تهاجمی باشند. اما من فكر می كنم كه او باید در آن كانال و اطراف آن آزمایش شود. او را نگه دارید پشت پا کنید و آن اشتباه اولیه را القا کنید. “

آیا با توجه به ماشه برجسته اسمیت از پا به عقب ، نمی توان یورك در حال چرخش م moreثرتر بود؟

“برای این اتفاق ، شما باید ببینید که توپ چقدر تاب می خورد. همه این موارد مهم است. شما نمی توانید از بزاق استفاده کنید ، بنابراین اگر حیوانات حیوانات زندگی بیشتری داشته باشند ، این یک مورد متفاوت است. در انگلیس در طول مسابقات ، در بعضی مواقع ، دوک ها زیاد تاب نخورند.

“من نمی دانم که آیا ویکت های سبزرنگی برای توپ دارند تا کمی کار کنند. اگر توپ تاب نیاورد. آن یار تاب دار ، حتی ممکن است نبینید.”

حمله بولینگ هند شامل جاسپریت بومرا ، محمد شامی ، ایشانت شارما و امش یداو “یک حمله قدرتمند” است اما Tendulkar به طور ایده آل دوست دارد که تیم تیم یک بولر دفاعی را نیز شناسایی کند.

“همانطور که همیشه گفته ام ، هند یکی از بهترین و متعادل ترین حملات بولینگ را داشته است. در نهایت ، شما باید 20 ویکت انتخاب کنید تا در مسابقات تست برنده شوید. اما 20 ویکت نیز نباید خیلی گران باشد.

“… همراه با بولرهای حمله کننده ما ، باید بولرهایی را نیز شناسایی کنیم که بتوانند یک گل را در زمینهای غیرمجاز نگه دارند ، و آنها را برای انجام فشار در دوشکرهای مداوم کاسه کنیم.”

در مورد تست توپ صورتی صحبت کنید ، که از 17 دسامبر در آدلاید نامزدی آزمون را آغاز می کند ، و استاد فکر می کند زمان روزی که اعلام اتفاق می افتد نقش بزرگی خواهد داشت.

“تندولکار”: “احتمالاً به دلیل تفاوت در زمان ، شما باید در اولین جلسه روز یعنی بعد از ظهر که زمین را صاف می کنید ، دوید سریع را به ثمر برسانید. مشاهده شده.

“بنابراین گام به گام در زمان و زمان اعلام بسیار مهم می شود. فرض کنید ، شما یک امتیاز مناسب در کشتی دارید و در غروب آفتاب 8 نفر هستید ، باید اعلام کنید نه اینکه برای 20 بار اضافی بروید.

“مخالفت را در آن ساعت گرگ و میش قرار دهید و دو تا سه ویکت را مستقیماً صاف کنید. این ارزش بیشتری نسبت به آن 20 دویدن خواهد داشت.”

دلیل اینکه این ویکت ها اهمیت بیشتری پیدا می کنند تفاوت بین “زمین خنک” و “زمین خیس” است.

“هنگامی که پوشش چمن روی زمین خنک است اما مرطوب نیست ، مرتبه بالا را بیرون بیاورید. اگر چمن خنک باشد ، حرکت درز ایجاد می شود اما اگر مرطوب باشد ، مستقیم می رود و از سطح باز می شود.

“هنگامی که بیرون از محیط مرطوب می شود و اگر برخی از شبنم در ارائه، سپس آن را آسان برای ضربه زن باشد.”

از تندولکار در مورد ترکیب افتتاحیه هند ، گفت او انتظار دارد مایانک آگروال یک شروع کننده مطمئن باشد.

“مایانك ، می دانم ، یك شروع كننده تایید شده است زیرا او دونده های بزرگی زده است و اگر روهیت متناسب و در دسترس باشد ، پس باید آنجا باشد.

“بین افراد دیگر (Prithvi Shaw ، KL Rahul) ، این تصمیم مدیریت خواهد بود زیرا آنها می دانند چه کسی مرد شکل است.”

وی اذعان کرد که واحد خفاش استرالیا در این مرحله بهتر به نظر می رسد.

“اسمیت ، (دیوید) وارنر و (مارنوس) لابوشاگن عاملی خواهند بود و من اطمینان دارم که تیم هند در رابطه با آماده سازی سنگ تمام نمی گذارد.

Tendulkar با بیان اینکه هند خوب است ، گفت: “این دو بزرگسال دوباره در تیم هستند و همچنین با حضور Labuschagne در آنجا ، آن را به یک واحد باتری بسیار بهتر تبدیل می کند. این یک سری رقابت رقابتی خواهد بود و من مطمئن هستم که هند برای آن آماده است.” شانس حفظ جایزه Border-Gavaskar.

مانند هر کس دیگری ، Tendulkar نیز موافقت کرد که غیبت کاپیتان ویرات کوهلی در سه مسابقه آزمون خلأ ایجاد خواهد کرد اما در عین حال فرصتی را برای شخص دیگری فراهم می کند. کوهلی پس از اولین آزمایش برای تولد اولین فرزندش برمی گردد.

تندولکار گفت: “بدون هیچ مشکوکی ویرات در آنجا نبودن یک خلا بزرگ است اما از طرف دیگر ، نوع نیمکت نشینی ما و استعدادی که وجود دارد ، فرصت خوبی برای کسی است که بتواند خود را تثبیت کند.”

تبلیغ شده

Tendulkar گفت که وقتی صحبت از مسابقات تستی می شود ، حضور Cheteshwar Pujara یک امر مطلق است.

“… من نام چتشوار پوجارا را به همراه ویرات قرار می دادم. این دو بازیکن بیش از هر کس دیگری با هم بازی کرده اند. آجینکیا رهانه نیز وجود دارد اما او به همان اندازه Pujara و ویرات در بازی XI بازی نکرده است ،” .

مباحث ذکر شده در این مقاله