هند و استرالیا: سانجی منجرکار اعلام کرد بازگشت به جعبه تفسیر با سری هند و استرالیا


سانجی مانجرکار با سفر هند به استرالیا به جعبه تفسیر بازمی گردد ، کریکتور سابق هند روز چهارشنبه در حساب توییتر خود اعلام کرد. “هیجان در خانه من. خوشبختی در هوا. کاملاً واضح است. هیچ کس چیزی نمی گوید ، اما کاملاً مطمئن است ، به این دلیل است که من بعد از تقریباً 8 ماه از خانه خارج می شوم. #INDvsAUS” در توئیتر منجرکار. قهرمان سابق هندوستان در اوایل سال جاری در هیئت تفسیر لیگ برتر هند (IPL) و سری خانگی هند مقابل آفریقای جنوبی حضور نداشت.

اخبار

منجرکار در جریان جام جهانی 2019 مورد جنجال قرار گرفته بود ، زمانی که او راویندرا جادجا همه کاره هند را “کریکت پارچه و تکه” نامید.

“جدیدا با یک توییت به انتقادات مانجرکار پاسخ داده است:” من هنوز دو برابر تعداد بازی های شما بازی کرده ام و هنوز هم بازی می کنم. یاد بگیرید که به افرادی که به دست آورده اید احترام بگذارید. من اسهال لفظی شما را به اندازه کافی شنیده ام.sanjaymanjrekar ” .

در مارس سال جاری هنگامی که در رسانه ها گزارش شد منجرکار از پانل تفسیر BCCI کنار گذاشته شده است ، مفسر کریکت تبدیل به توئیتی شده و تصمیم هیئت مدیره را پذیرفته است.

“من همیشه تفسیر را به عنوان یک امتیاز بزرگ در نظر گرفته ام ، اما هرگز یک استحقاق است. این به کارفرمای من بستگی دارد که آیا من را انتخاب کنند یا نه و من همیشه به آن احترام می گذارم. شاید BCCI از عملکرد من دیر خوشحال نبوده است. من قبول کنید که به عنوان یک حرفه ای ، “منجرکار توییت کرده بود.

بعداً در ماه آگوست ، منجرکار به BCCI نامه نوشت تا از هیئت مدیره بخواهد او را به عنوان مفسر بازگرداند.

هند در روز سه شنبه با اولین ODI در سیدنی با استرالیا در سه مسابقه بین المللی یک روزه ، سه مسابقه بین المللی 20 بیست و چهار آزمون بازی می کند.

تبلیغ شده

مسابقات با محدودیت اضافه در 8 دسامبر با سومین T20I در سیدنی به پایان می رسد و اولین آزمون به عنوان یک بازی روزانه و شبانه در آدلاید اوال برگزار می شود.

سه تست باقی مانده در ملبورن (26 تا 30 دسامبر) ، سیدنی (7 تا 11 ژانویه) و بریزبن (15 تا 19 ژانویه) برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله