هند و استرالیا: ریکی پونتینگ از مارکوس استوئینیس استقبال می کند ، به پیشرفت عظیم خود اشاره می کند

هند و استرالیا: بهبود ریکی پونتینگ از سال گذشته مارکوس استوینیس

مارکوس استوئنیس در ODI و T20I های آینده در برابر هند در عمل دیده خواهد شد© توییتر


ریکی پونتینگ ، کاپیتان سابق استرالیا گفته است که مارکوس استوئنیس بازیکن همه کاره 5 برابر بازیکن سال گذشته است. پونتینگ مربی لیگ برتر هند (IPL) امتیاز دهلی پایتخت بود و استوینیس در دوره 2020 مسابقات شکوفا شد. بازیکن همه جانبه در 17 مسابقه 352 دوش به ثمر رساند و همچنین موفق شد 13 ویکت را از بین ببرد. “از لحظه حضور در IPL ، که مستقیماً از انگلستان آمده بود … او بسیار مشتاق بود پیشرفتهایی را که ایجاد کرده بود به من نشان دهد. و اولین جلسات خالص او را می توانم بگویم ،” cricket.com .au به نقل از پونتینگ گفته است.

اخبار

وی افزود: “در طی دو سال گذشته زمان كمی را با او گذرانده ام ، آنچه در IPL از او دیدم به من نشان می دهد كه او پنج برابر بهتر از 12 ماه پیش است.”

Stoinis IPL 2020 را در مکان نوزدهم جدول امتیازات دویدن به پایان رساند. این بازیکن همه جانبه نقش زیادی در رسیدن پایتخت های دهلی به فینال مسابقات داشت.

“او واقعاً روی بازی اش در برابر بولینگ چرخشی بسیار سخت کار کرده و این یکی از مواردی است که کمی او را کند می کند (در گذشته). وقتی مجبور شد بیرون برود و مقابل چرخش با کیفیت شروع کند ، گزینه هایی برای اعتصاب را همانطور که دوست دارد بچرخانید. او اکنون در برابر بولینگ چرخشی بسیار مثبت تر و پرخاشگر است. “

“حتی بهترین چرخان های جهان در تلاش بودند که او را در IPL ببندند ، اما آنها نمی توانند این کار را انجام دهند. اگر آنها بیش از حد از زمین خارج شوند ، او آنها را مستقیم به توپ اول زمین می زد. اگر آنها کمی بودند کمی کوتاه ، او خوشحال بود که به عقب برمی گردد و آنها را برای شش توپ اول می کشد. او بسیار اعتماد به نفس بیشتری در بازی خود دارد و تلاش زیادی کرده است تا بتواند در شروع کار خود بهتر شود ، چه این برخلاف بولینگ سریع باشد یا چرخش بولینگ ، “او اضافه کرد.

تبلیغ شده

Stoinis در مرحله بعدی در ODIs و T20I های آینده در برابر هند مشاهده خواهد شد. استرالیا و هند هر دو شاخ را در سه ODI و سه T20I قفل می کنند قبل از اینکه در چهار تست با آن مقابله کنند.

اولین ODI جمعه 27 نوامبر در زمین کریکت سیدنی برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله