هند و استرالیا: راوی شاستری از حمله سرعت بازدید کنندگان پشتیبانی می کند و آنها را “پنج افسانه” می خواند


مربی راوی شاستری معتقد است که حمله هند می تواند استرالیا را “در لانه خود” در سری آینده آزمون بین دو طرف برتر جهان فتح کند. بولرهای سریع هند ، به رهبری جاسپریت بومرا ، هنگام شروع سری چهار تست در 17 دسامبر ، با یک ترکیب قدرتمند در خانه مانند دیوید وارنر و استیو اسمیت روبرو می شوند. اما شاستری گفت ، علی رغم اینکه سرعت واحد تیمش بهترین است در جهان احتمالاً بدون ایشانت شارما آسیب دیده که به دلیل پارگی عضله در هند تحت معالجه قرار دارد ، نخواهد بود.

اخبار

شستری به مجله هندی Sportstar گفت: “غیبت او در بخش بولینگ سریع تفاوتی ایجاد می کند ، اما در این صورت ما در بین بولرهای جوان توانایی تحویل را داریم.”

شستری “پنج افسانه” را به بومرا ، محمد شامی ، محمد سراج ، امش یداو و ناودیپ سائینی لقب داد و افزود: “یداو این تجربه را دارد. سائینی جوان و سریع است. بومرا یکی از بهترین ها در تجارت است. شامی در حال رفتن است. سراج یک چشم انداز هیجان انگیز است.

“شما بر روی تخته می دوید و تماشا می کنید که این بولینگ های سریع ، مخالفان را شکار می کنند. آنها می توانند استرالیا را در لانه خود شکست دهند.”

هفته گذشته استرالیا در بالای مسابقات قهرمانی آزمون جهانی هند با غلبه بر ویروس کرونا ویروس از هند پیشی گرفت ، اما مردان ویرات کوهلی در آخرین تور آزمایشی خود در آخرین تور خود در 19-2018 از سری مسابقات آزمایشی لذت بردند.

شاستری اطمینان دارد که تیمش می تواند در طول تور روی زمین و خارج از زمین متمرکز بماند ، که این امر به دلیل همه گیری به حباب های سفر و انزوا نیاز دارد.

همه جانبه سابق هند گفت: “شما باید به خودباوری خود برگردید و با نگرشی نترس میدان را در پیش بگیرید.”

“ما آماده هستیم و بگذارید به شما یادآوری کنم که از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون کریکت یا تیم کریکت با چنین وضعیتی روبرو نشده است.

“ما در حال گذراندن تمرینات سخت گیرانه ذهنی و نزدیک شدن به سریال هستیم که هر بار یک قدم بر می داریم.”

هند ، که یک دوره قرنطینه دو هفته ای در سیدنی را سپری می کند ، امیدوار است که روهیت شارما و ایشانت ، خفاش ارشد ، بتوانند برای تست ها به آنها بپیوندند.

روهیت که در 10 نوامبر هندی های بمبئی را به پنجمین قهرمانی خود در لیگ برتر هند رساند ، از ناحیه همسترینگ مصدومیت دارد و در دیدارهای محدودی که از 27 نوامبر آغاز می شود با اولین دیدار از 3 بازی ملی یک روزه غایب خواهد بود.

تبلیغ شده

شاستری گفت اگر این زوج قادر به سوار شدن به پرواز در طی چند روز نباشند ، قوانین سختگیرانه 14 روزه قرنطینه “انجام اولین آزمون را برای آنها دشوار می کند”.

کوهلی قبل از مرخصی پدری و بازگشت به خانه ، در سه ODI ، سه Twenty20 و آزمون ابتدایی – یک بازی شبانه روزی در آدلاید – هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت.

مباحث ذکر شده در این مقاله