هند و استرالیا: جاسپریت بومرا قصد دارد خود را در برابر بهترین ها به چالش بکشد


سریال چند فرمت مورد انتظار هند و استرالیا با افتتاحیه ODI در زمین کریکت سیدنی در روز جمعه آغاز می شود. مطابق روال اخیر ، جاسپریت بومرا بار دیگر هدایت واحد بولینگ را بر عهده خواهد داشت و هم در ابتدای کار و هم در مرگ بیش از حد ، کیرپوش هند ویرات کوهلی خواهد بود. اگرچه مسئولیت مسئولیت هدایت حمله بولینگ برای یک جوان 26 ساله کاملاً دلهره آور است ، اما بومرا می گوید که عاشق چالش ها است و بازی در برابر بهترین افراد در تجارت بهترین چیزی است که در او به وجود می آید. “این جالب خواهد بود ، همیشه وقتی به استرالیا می روید یک چالش است و یک سریال مبارز است. شما منتظر آن هستید زیرا همیشه می خواهید در برابر بهترین ها بازی کنید ، همیشه می خواهید خود را به چالش بکشید و در موقعیت های فشار قرار بگیرید ، “او در پایان کار IPL به ANI در دبی گفت.

اخبار

داشتن بخشی از بردهای سری تاریخی در فصل 19-2018 ، انتظار می رود که بومرا در میادین استرالیا احساس کند در خانه است. به هر حال ، او یک سری تست چشمگیر داشت که 21 ویکت از 4 بازی را انتخاب کرد – با ناتان لیون در بالاترین بالاترین مقام ویکت به پایان رسید. اما پیام دهنده با نفس خسته در حال بررسی آزمون افتتاحیه در آدلاید است زیرا این تنها دومین آزمون شبانه روزی هند و اولین آزمایش آنها در استرالیا است.

وی گفت: “مشتاقانه منتظر یک تور جالب خواهیم بود. بسیاری از چیزهای جالب دیگر نیز وجود دارد ، شما مسابقه تست توپ صورتی را دارید. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و اوقات خوبی را سپری خواهیم کرد.”

در حقیقت ، بومراه همچنین معتقد است که ممنوعیت استفاده از بزاق برای درخشش توپی که با چشم به گسترش ویروس کرونا وارد شده است ، در قالب پنج روز در مقایسه با توپ سفید نقش بیشتری دارد. کریکت

“برای من ، این یک عامل بزرگ در کریکت توپ سفید نیست زیرا توپ به هر حال زیاد تاب نمی خورد و حرکت درز نیز در کوتاهترین قالب زیاد نیست. بنابراین ، شما به دنبال درخشش توپ نیستید وی افزود: “این بسیار مهم است و این فقط در مواقعی كه سطح خشك است و شما می توانید توپ را معكوس كنید بازی می كند.

تبلیغ شده

هند و استرالیا سه ODI ، سه T20I و چهار تست را مقابل یکدیگر انجام می دهند. سری Test بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی خواهد بود.

اولین تست قرار است از 17 تا 21 دسامبر زیر چراغ آدلاید زیر نور برگزار شود. دومین آزمون Boxing Day Test است که از 26 تا 30 دسامبر در زمین کریکت ملبورن برگزار می شود. سومین آزمون از 7 تا 11 ژانویه در Cricket Ground سیدنی و آزمون نهایی از 15 تا 19 ژانویه در Gabba است.

مباحث ذکر شده در این مقاله