هند و استرالیا: جاستین لانگر بازگشت استیو اسمیت باتمن ستاره را برای سریال ODI تأیید کرد


جاستین لانگر ، مربی استرالیا روز چهارشنبه بازگشت استیو اسمیت ، خفاش ستاره را برای سری آینده ODI برابر هند تأیید کرد که روز جمعه آغاز می شود. اسمیت که آخرین بار در ماه مارس سال جاری یک بازی ODI انجام داده است ، یک پچ ناب را پشت سر گذاشته است. خفاش راست دست پس از ورود به نمایش در پشت سری ناامید کننده انگلیس ، در IPL 311 اجرا کرد. او پس از ضربه مغزی در تمرینات سری ODI مقابل انگلیس را از دست داده بود.

اخبار

در سه T20I مقابل انگلیس در ماه سپتامبر ، اسمیت 31 دوش انجام داد ، اما کاپیتان راجستان Royals اکنون ریتم خوبی را پیش از سری توپ های سفید یافته است و او واقعاً از این موضوع هیجان زده است.

“cricket.com.au نقل قول کرد:” ما احتمالاً از این طریق تکیه خواهیم کرد (اسمیت را برای مارش انتخاب می کنیم) اما ما یاد گرفتیم و در مورد بنیاد خود برای کریکت یک روزه صحبت کردیم ، ما آن گزینه اضافی بولینگ را دوست داریم. ” به گفته لانگر.

وی افزود: “در انگلیس ، ما میچ مارش ، ماركوس استوینیس و گلن ماكسول را داشتیم كه می توانستند حداقل 10 اوره برای ما به دست آورند. بنابراین ما این ترکیب را دوست داریم.”

مربی اعتراف کرد که منتخبین از “سردرد خوب” رنج می برند و بازی XI را نهایی می کنند.

وی افزود: “بدیهی است که استیو مستقیماً برمی گردد و برخی سردردها وجود دارد اما آنها سردردهای خوبی هستند. بحث در مورد انتخاب زیاد است ، آنها چند سردرد برای شما ایجاد می کنند ، اما من قول می دهم که واقعاً سردردهای خوبی داشته باشند.”

اگر گزینشگران بخواهند همه کاره اضافی را انجام دهند ، سردرد بعدی انتخاب بین Moises Henriques و Cameron Green خواهد بود.

لانگر گفت که همه کاره های بولینگ دو درز در پایان حرفه خود متفاوت هستند و هر دو بازیکن برای حضور در بازی XI خوب به نظر می رسند.

لانگر گفت: “هنریكس بسیار بسیار باتجربه است. او در فرم عالی است ، لیاقت این را دارد كه دوباره در تیم حضور پیدا كند. سپس كام گرین ، جوان 21 ساله ، دارای توانایی بالایی است.”

“او دو بازی آخر Shield را برای استرالیای غربی به زمین زده است. من علناً گفته ام اگر قرار است كامرون گرین را انتخاب كنیم ، او باید بطور خاص در كریكت یك روزه بولینگ كند ، نه اینكه در كریكت T20 یا كریكت تست بخاطر رفتن ما برای یک تنظیم متفاوت در آن دو شکل بازی ، “او اضافه کرد.

تبلیغ شده

بعد از پای توپ سفید ، هر دو طرف توجه خود را به طولانی ترین قالب بازی معطوف می کنند. اولین تست بین هند و استرالیا یک مسابقه شبانه روز خواهد بود.

این سری چهار مسابقه بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی (WTC) خواهد بود. پس از تغییر ICC در سیستم امتیاز برای WTC به دلیل شیوع ویروس کرونا ، استرالیا در رده اول ایستاده است در حالی که هند در جایگاه دوم قرار دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله