هند و استرالیا: آرون فینچ می گوید استیو اسمیت در کل کلاس متفاوت بود

استرالیا و هند اول ODI: استیو اسمیت در کل کلاس متفاوت بود ، آرون فینچ می گوید

استرالیا در مقابل هند: استیو اسمیت با یک استرالیایی در ODI سومین سریعترین صد را از دست داد ، با 62 توپ.© خبرگزاری فرانسه


هارون فینچ ، کاپیتان استرالیایی تیم را علی رغم اینکه در روز جمعه کاپیتان سیدنی در زمین کریکت سیدنی مقابل هند بازی کرد ، تیم را جلو انداخت و گفت که خوش شانس است که چند موقعیتی که به دست آورده خوب به دست آمده است. فینچ خود متعالی معمول او نبود و با ضربات 91.94 به 124 توپ 114 برخورد کرد. این کاملاً در تضاد با خود معمول اوست که در آن او حمله را به کلاهبرداران مخالف می برد. وی در پایان بازی گفت: “به سختی متوجه شدم كه می توانم وقت خود را بدست آورم. چند موقعیت را به دست آوردم ، خوش شانس شدم. ما به سختی به عنوان یك تیم با هم بوده ایم.”

اخبار

در حالی که فینچ کار را سخت می دید ، شریک ابتدایی وی دیوید وارنر در حالی که 69 ضربه از 76 توپ را به دست می آورد ، جریان خوبی داشت.

فینچ گفت: “هر پسر نقاط قوت و ضعف متفاوتی دارد. شما این را می پذیرید. دیوی ، او به زیبایی حرکت می کند. ریتم او فوق العاده به نظر می رسید.”

اگر وارنر خوب بود ، استیو اسمیت یکی بهتر بود زیرا به نظر می رسید که در یک زمین متفاوت است.

اسمیت پس از به صدا درآوردن زنگ های هشدار به داخل ODI ها ، به یک توپ 66 توپ 105 برخورد کرد که چهار چهار شش و 11 چهار ضرب بود.

فینچ در مورد ضربه ناگهانی اسمیت گفت: “Smudge در کل کلاس متفاوتی بود.”

کاپیتان استرالیایی گفت: گلن ماکسول همه کاره توانایی تغییر دنده در چند ثانیه را دارد و این در حالی است که او با ضربه 19 توپ 45 ، دوباره در قسمت افتتاحیه سریال نشان داده شد.

تبلیغ شده

فینچ گفت: “ماکسی ، توانایی کمیاب او فقط می تواند انگشتان خود را کلیک کند و مخالفان را تحت فشار قرار دهد.”

با تعقیب ماموت استرالیا 374/6 ، هند در 50 اور بیش از 8/8 به 308 منتقل شد و با 66 دوش ضرر کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله