هند و استرالیا: آدام زامپا اعتراف می کند که در مورد نرخ بالای آهسته باید کاری انجام شود

آدام زامپا اعتراف می کند که چیزی در مورد سرعت بیش از حد در کریکت باید انجام شود

هند و استرالیا: آدام زامپا اخراج را در اولین ODI جشن می گیرد.© خبرگزاری فرانسه


آدام زامپا ، چرخنده استرالیایی اعتراف کرد که قطعاً باید کاری در مورد سرعت بیش از حد در کریکت انجام شود. اظهارات وی پس از نتیجه گیری اولین ODI بین هند و استرالیا صورت گرفت. تیم هند به دلیل حفظ نرخ بیش از حد آهسته در اولین ODI ، 20 درصد از هزینه های مسابقه خود جریمه شد. اولین ODI بین هند و استرالیا از محدودیت منع رفت و آمد سیدنی کریکت زمین برای چراغ ها گذشته بود. “ESPNCricinfo” به نقل از زامپا به گفتن.

اخبار

زامپا همچنین پیشنهاد کرد که بازیکنان برای بدست آوردن شدت لازم برای بازی کریکت ODI ، وقت کافی ندارند. اسپینر همچنین گفت که در دوره قرنطینه به آنها اجازه تمرین داده می شود ، اما تکرار فشار بازی بین المللی دشوار است.

“من نمی خواهم بهانه بیاورم اما تقلید از فشار کریکت یک روزه واقعاً دشوار است و بهترین راه برای انجام این کار زمانی بود که به عنوان یک تیم با هم هستید و جلسات میدان را انجام می دهید و شدت آموزش در آن استاندارد بین المللی ، “گفت زامپا.

استیو اسمیت ، متخاصم استرالیا نیز پس از پایان اولین ODI اعتراف كرد كه اولین ODI در برابر هند برای مدت طولانی ادامه یافت.

تبلیغ شده

اسمیت گفت: “به نظر می رسید که تمام روز گذشته است. طولانی ترین 50 کار در این زمینه که تاکنون داشته ام ، مطمئناً است.”

استرالیا در اولین ODI از سری سه مسابقه هند را با 66 دوش شکست داده بود. هر دو تیم اکنون در دومین ODI روز یکشنبه در زمین کریکت سیدنی شاخ قفل می کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله