هند سه مدال در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا کسب کرد

هند سه مدال در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا کسب کرد

عکس فایل روپین.© توییتر

روپین گراپل‌باز جوان در وزن 55 کیلوگرم یونانی نقره، اولین مدال بین‌المللی خود را در سطح بزرگسالان به دست آورد، زیرا هند در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا در آستانه، قزاقستان روز یکشنبه شروعی فوق‌العاده داشت. در حالی که روپین 19 ساله با دومین بهترین پایان به میدان رفت، نیراج (63 کیلوگرم GR) و سونیل کومار (87 کیلوگرم GR) مدال برنز را کسب کردند. روپین پس از ورود به دیدار قله از دور مقدماتی با سه برد متوالی در فینال با نتیجه 1-3 مغلوب پویا سولات داد مرز ایرانی شد. روپین، دارنده مدال برنز مسابقات جهانی کادت 2019، مبارزات خود را با برتری 16 بر 7 با برتری فنی مقابل سرداربک از قرقیزستان در مرحله مقدماتی آغاز کرد.

او سپس آمنگالی رحیم بایف از قزاقستان و ژانگ هایفنگ از چین را به ترتیب در مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی پیشی گرفت.

در وزن 63 کیلوگرم، نیراج 16 ساله با نتیجه 5 بر 2 جین سونگ از کره جنوبی را شکست داد و به مدال برنز دست یافت و سونیل کومار نیز در وزن 87 کیلوگرم ماساتو سومی از ژاپن را با نتیجه 4 بر 1 شکست داد.

نیرج در مرحله مقدماتی با نتیجه 7 بر 6 از دستان قدیروف از قرقیزستان گذشت. او در مرحله یک چهارم نهایی مقابل امام حسین خون محمدی ایران با نتیجه 0-9 شکست خورد اما پس از صعود محمدی به فینال، شانس دوم را از طریق رپشاژ به دست آورد.

هندی با هر دو دست فرصت را غنیمت شمرده و در مسابقه مدال برنز سونگ را شکست داد.

سونیل کومار، دارنده مدال طلای سابق قهرمانی آسیا، مبارزات خود را با برتری فنی 9-1 مقابل اسلاموف از تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی آغاز کرد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله