هند در مقابل استرالیا: راوی شستری و شریاس ایر زمینه های مشترک در حباب Bio-Secure را پیدا می کنند

Ravi Shastri و Shreyas Iyer لحظه ای را در حباب ایمنی زیستی به اشتراک می گذارند© توییتر


با توجه به اینکه هند در حال حاضر برای استراحت در استرالیا است ، سرمربی راوی شستری با شریاس اییر نقاط مشترکی پیدا کرد. ناخدای پایتخت های دهلی (DC) بخشی از تیم های ODI و T20I هند است. هند و استرالیا در سه ODI ، سه T20I و یک سری تست چهار مسابقه با یکدیگر روبرو می شوند. شاستری برای ارسال چند عکس با Iyer به توییتر رفت و آنها را اینگونه عنوان کرد: “یکی باید یکی را بشناسد. به نظر می رسد گونه بی پروا است. سپس فهمید که او همان مدرسه و دانشکده من است – با @ ShreyasIyer15”.

اخبار

اییر در بمبئی متولد شد و در دبیرستان دون بوسکو ، ماتونگا ، جایی که شاستری دانش آموخته بود ، تحصیل کرد. اییر پس از تحصیل ، خود را در کالج تجارت و اقتصاد Ramniranjan Anandilal Podar ، در بمبئی ، که یک بار دیگر شاستری دانشجوی سابق بود ، ثبت نام کرد.

آیر اخیراً برای مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2020 ، با DC در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) به سر می برد. او دی سی را به مقام نایب قهرمانی رساند ، جایی که آنها در فینال ها به هند بمبئی (MI) باختند.

تبلیغ شده

این بازیکن 25 ساله با کسب 519 رانندگی در 17 مسابقه ، با ضربات 123.27 ، یک فصل مناسب را پشت سر گذاشت. او همچنین سه نیم قرن را به شدت انتقاد کرد. تعداد مرزهای او شامل 40 چهار و 16 دستگاه شش تایی بود.

هند اولین ODI خود را در 27 نوامبر برابر استرالیا انجام می دهد. اولین T20I در 4 دسامبر برگزار می شود و سری مسابقات چهار مسابقه در 17 دسامبر آغاز می شود. کاپیتان ویرات کوهلی پس از اولین مسابقه آزمون به دلیل مرخصی پدری که توسط BCCI او و همسرش آنوشکا شارما در ژانویه 2021 در انتظار فرزند اول خود هستند.

مباحث ذکر شده در این مقاله