هند بمبئی در مقابل پایتخت های دهلی بیش از به روزرسانی های Final T20 1 5


یک تیم اختصاصی از کارشناسان در Sports.NDTV.com برای شما نمره زنده ، نمره کریکت زنده ، به روز رسانی مسابقه زنده را به ارمغان می آورند. پس از 0.0 وعده ، پایتخت های دهلی 0/0 است. به روزرسانی های زنده کارت امتیازی بمبئی هندی ها و پایتخت های دهلی نیز در دسترس است. این یک بستر مناسب برای دنبال کردن تیم های مورد علاقه خود در لیگ برتر هند 2020 است. از طریق مسابقه امروز لیگ برتر هند 2020 ، با توپ تفسیر توپ ، سرخپوستان بمبئی مقابل پایتخت های دهلی ، سرخپوستان بمبئی و پایتخت های دهلی پیگیری در مورد نفرات و بولینگ های مورد علاقه خود ادامه دهید نمره ، کارت امتیازی سرخپوستان بمبئی در مقابل دهلیز. هیجان لیگ برتر هند 2020 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید زیرا می توانید به روزرسانی های مسابقه زنده و امتیاز کریکت زنده را از طریق سیستم عامل ما دنبال کنید.

بمبئی (با بازی XI) – کوینتون د کاک (WK) ، روهیت شارما (C) ، سوریاکومار یداو ، ایشان کیشان ، هاردیک پاندیا ، کیونر پولارد ، کرونال پاندیا ، ناتان کولتر-نیل ، جایانت یداو (در جایگاه راحل چار) ، ترنت بولت ، جاسپریت بومرا.

دهلی (بازی بدون تغییر XI) – مارکوس استوینیس ، شیخار داوان ، آجینکیا رهانه ، شریاس اییر (سی) ، شیمرون هتمایر ، ریشابه پانت (WK) ، آکسار پاتل ، راویچاندران اشوین ، کاگیسو ربادا ، پراوین دوبی ، آنریش نورتی.

روهیت شارما ، کاپیتان بمبئی ، می گوید که او در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهد بسیار گیج بود و از بولینگ هم بدش نمی آید. اظهار کنید که این مسیر خوب باقی خواهد ماند ، تغییرات زیادی ایجاد نمی کند ، آنها باید به طور تهاجمی کاسه شویی کنند و سپس ببینند که چگونه پیش می رود. اشاره می کند که حضور در یک فینال دیگر احساس خوبی دارد ، اما فکر می کند که این یک بازی شکن است. اضافه می کند که این یک بازی تازه است و فشار فینال متفاوت خواهد بود اما آنها باید این بازی را به عنوان یک بازی دیگر تلقی کنند و بهترین تلاش خود را انجام دهند. اطلاع می دهد که راهول چهار بیرون است و حیانت یداو وارد می شود ، می افزاید که این یک تغییر تاکتیکی است.

شریاس اییر ، کاپیتان دهلی ، می گوید که ابتدا در آخرین بازی باتینگ خوب نتیجه گرفت و از این رو ، آنها می خواهند به آن پایبند بمانند. نام بردن از اولین ضرب و شتم قدرت آنها بوده است و قرار دادن یک مقدار خوب روی صفحه شگفت انگیز خواهد بود و یک ویکت خوب به نظر می رسد. ایالتی که بمبئی در طول این سالها بازی کرده و در این مسابقات عالی بوده است اما دهلی چیزی برای از دست دادن ندارد و آنها می خواهند همه چیز خود را بدهند. همچنین اضافه می کند ، پسران واقعاً انگیزه دارند و می خواهند بهترین عملکرد خود را ارائه دهند و از بازی لذت ببرند. به آنها می گوید که آنها همان طرف را بازی می کنند.

Toss – همه در آماده سازی برای مهمترین بازیهای نهایی فینال لیگ T20 هند ، 2020 در دبی. Rohit Sharma و Shreyas Iyer این دو کاپیتان در وسط بیرون هستند. چرخش سکه به نفع دهلی است. آنها اولین خفاش خواهند کرد!

بیش از یک ماه پر از اکشن ، درام و احساسات ، سرانجام در روز پایانی لیگ T20 هند امسال هستیم. همه چیزهایی که برای اینجا بازی می کنند و این یک جدال بین میزهای برتر ، بمبئی و تیمی است که در رده دوم قرار گرفت ، دهلی. اولی ها به پنجمین جام خود چشم دوخته اند در حالی که دومی به اولین جام خود می پردازند صحبت از فینال ، بمبئی یک رکورد خارق العاده دارد که از 5 بازی خود 4 برد. از طرف دیگر مخالفت آنها اولین بازی خود خواهد بود. همچنین ، امسال تیم منتخب روهیت شارما در برابر فینالیست های خود رکورد 3 بر صفر به ثبت رسانده است ، بنابراین باید اعتقاد داشت که این آنها هستند که به عنوان گزینه اصلی وارد این دیدار می شوند. تیم دهلی گرسنه خواهد بود ، اما جوانان آنها مشتاق خواهند بود که جایزه خود را بدست آورند. آیا این گرسنگی به شکوفایی آنها کمک خواهد کرد و آیا اییر جوانترین کاپیتانی است که جام T20 هند را بلند می کند یا اینکه در مقابل این تیم باتجربه بمبئی سر تعظیم فرود خواهند آورد؟ خواهیم فهمید ، مدتی با منتظر صدا کردن همراه باشید ….

مباحث ذکر شده در این مقاله