هند برای دریافت موزه دیگو مارادونا ، جاذبه ستاره مجسمه “دست خدا”


یک تاجر مستقر در کرالا روز دوشنبه گفت که یک موزه در کلاس جهانی به یاد دیگو مارادونا ساخته می شود که یک مجسمه طلایی از افسانه فوتبال آرژانتین به عنوان جاذبه اصلی ساخته شده است. رئیس و مدیر عامل گروه بین المللی Boby Chemmanur ، Boby Chemanur ، که در آوردن این ستاره فوتبال در سفر به کرالا هشت سال پیش نقش مهمی داشت ، گفت که این مجسمه در اندازه واقعی نشان دهنده “دست خدا” است ، همانطور که مهاجم آرژانتینی توصیف کرد گل مهمی که او در جام جهانی فیفا 1986 به ثمر رساند و تیمش به پیروزی رسید.

اخبار

وی در یک کنفرانس مطبوعاتی در کوچی گفت که موزه پیشنهادی قرار است در کلکته یا در جنوب هند ارائه شود.

وی گفت: این زندگی حرفه ای و شخصی مارادونا را به نمایش می گذارد.

بابی شیمی منور گفت ، این موزه زیبایی شناسی هنر و فناوری را در هم می آمیزد.

وی گفت که موزه آینده در چندین هکتار زمین دارای مجسمه طلای مارادونا به عنوان جاذبه اصلی آن خواهد بود.

بابی شیمی منور با یادآوری “دوستی نزدیک” او با مارادونا برای یک دهه ، گفت که این رابطه با فوتبالیست در دبی در سال 2011 آغاز شد.

بعدها ، مارادونا نمایشگاه دکان جواهرات Chemanman را در دبی افتتاح کرد.

وی گفت: “من به مارادونا یک تندیس طلای مینیاتوری از شکل او هدیه دادم. ستاره فوتبال با پذیرش آن ابراز تمایل کرد که مجسمه طلای خود را در اندازه واقعی مربوط به” دست خدا “ببیند.

بابی شیمی منور گفت: “من بسیار خوشحالم که این خواسته مارادونا را برآورده می کنم.”

گل “دست خدا” در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 1986 برابر انگلیس به ثمر رسید.

پس از امضای قرارداد آرژانتینی در مارس 2018 ، مارک مارادونا را به عنوان سفیر خود در گروه Boby Chemanurur قرار داد که مقر آن در تریسور است.

مارادونا در اکتبر 2012 به مدت دو روز در بخش شمالی این ایالت حضور داشت تا یک نمایشگاه از جواهرات Chemmannur را در Kannur افتتاح کند.

تبلیغ شده

وی گفت: “این موزه ادای احترام من به مارادونا است. این یک انبار اطلاعات مربوط به بازیکن بزرگ و فوتبال او خواهد بود. به عنوان مرکزی برای سرگرمی با استانداردهای بین المللی عمل خواهد کرد.”

سرپرست موزه نویسنده هنرمند ، بونی توماس ، بنیانگذار و معتمد بنیاد بینال کوچی است که بزرگترین جشنواره هنر معاصر هند را برگزار می کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله