هند با نرخ بیش از حد آهسته در اولین ODI در برابر استرالیا در سیدنی جریمه شد

هند با نرخ بیش از حد آهسته در اولین ODI در برابر استرالیا در سیدنی جریمه شد

بازیکنان هند به دلیل پایین نگه داشتن سرعت بیش از حد در اول ODI ، 20 درصد از هزینه مسابقه خود جریمه شدند.© خبرگزاری فرانسه


بازیکنان تیم هند به دلیل حفظ سرعت کند در اولین بازی بین المللی یک روزه (ODI) از سری 3 بازی مقابل استرالیا در سیدنی ، 20 درصد هزینه مسابقه خود را جریمه کرده اند. در بیانیه مطبوعاتی شورای بین المللی کریکت (ICC) روز شنبه اعلام شد پس از آنکه ویرات کوهلی ، کاپیتان هند ، به جرم خود اعتراف کرد ، دیگر نیازی به دادرسی رسمی نیست. پس از در نظر گرفتن کمک هزینه زمان ، تیم هند با هدف بیش از هدف در نظر گرفته شد. هند روز جمعه ODI افتتاحیه خود را در زمین کریکت سیدنی (SCG) با 66 دوش از دست داد در حالی که موفق به تعقیب هدف دستیابی ماموریتی که توسط میزبان انجام شد ، نیست. دومین ODI قرار است روز یکشنبه در همان مکان برگزار شود.

اخبار

در بیانیه مطبوعاتی ICC آمده است: “دیوید بون از هیئت داوران مسابقه ICC نخبگان Emirates این تحریم را پس از اینكه تیم ویرات كهلی پس از در نظر گرفتن كمك های زمانی كمتر از هدف تعیین شد ، تحریم كرد”.

“مطابق با ماده 2.22 قانون رفتار ICC برای بازیکنان و پرسنل پشتیبانی بازیکن ، که مربوط به حداقل تخلفات بیش از حد مجاز است ، بازیکنان 20 درصد از هزینه مسابقه خود را برای هر طرفی که در زمان تعیین شده کاسه نمی شوند جریمه می شوند. “

“کوهلی به جرم خود اعتراف کرد و مجازات پیشنهادی را پذیرفت ، بنابراین نیازی به دادرسی رسمی نبود. داوران داخل میدان راد تاکر و سام نوگاژکی ، داور تلویزیون پل ریفل و داور چهارم جرارد آبود این اتهام را تساوی کردند” .

مباحث ذکر شده در این مقاله