هفتمین آزمایش کریکت پاکستان برای COVID-19 در نیوزیلند مثبت است

هفتمین آزمایش کریکت پاکستان برای COVID-19 در نیوزیلند مثبت است

هفتمین کریکت پاکستان از نظر COVID-19 مثبت بود زیرا تیم در هتل خود محدود ماند.© PCB / توییتر


آزمایش هفتم کریکت پاکستان از نظر COVID-19 مثبت بود زیرا تیم روز شنبه در هتل خود در کریستچرچ محدود بود و قادر به تمرین نبود و با یک علامت سوال از تور نیوزلند خود استفاده کرد. تیم پاکستان ، که فقط چهار روز پیش وارد این کشور شده است ، در حال حاضر “آخرین اخطار” را برای نقض محدودیت های شدید قرنطینه ای در نیوزیلند اعلام کرده است ، با افزایش تعداد ویروس های کرونا ویروس کرونا باعث فشار به مقدمات بازی افتتاحیه خود در 18 دسامبر می شود. با وجود همه اعضای تیمی که قبل از پرواز به نیوزیلند تست های منفی را برگردانده است ، شش نفر پس از آزمایش روز اول در این کشور مثبت ظاهر شدند.

اخبار

وزارت بهداشت روز شنبه در بیانیه ای با تأیید هفتمین بیمار گفت: “یک عضو دیگر از تیم کریکت پاکستان امروز آزمایش مثبت کرده است.”

“باقیمانده نتایج حاصل از آزمایش سواب روز سه تیم ، به غیر از شش نتیجه ای که قبلاً نتیجه مثبت آورده اند ، منفی است.”

تمام ورودهای خارج از کشور به نیوزیلند باید دو هفته در قرنطینه باشند.

تیم 53 نفره روز دوشنبه تحت آزمایشات بیشتری قرار می گیرد و در این بین پس از اجازه تمرین در حالی که در انزوا توسط مقامات نیوزلند باطل شده بود ، آنها در اتاق های خود محدود می مانند.

تبلیغ شده

وزارت گفت: معافیت هایی که به تیم ها اجازه می دهد در حالی که در انزوای مدیریت شده هستند ، تمرین کنند “بسیار دشوار است” و معافیت پاکستان پس از آنکه چندین بازیکن در حال هتک پروتکل های فاصله اجتماعی در هتل قرنطینه بودند ، متوقف شد.

اشلی بلومفیلد ، مدیر کل بهداشت نیوزلند ، روز پنجشنبه گفت که نقض قوانین بسیار جدی گرفته شده و تیم پاکستان “به طور کلی با اخطار نهایی” صادر شده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله