هشدار ستاره سابق سرخپوستان بمبئی: در بولینگ ساید به رهبری روهیت شارما اشتباهات زیادی وجود دارد

گجرات تایتانز روز سه‌شنبه در احمدآباد در مسابقه IPL 2023 مقابل هندی‌های بمبئی به پیروزی قاطع 55 ران دست یافت. تایتان‌ها ابتدا ضربه زدند و در مجموع 207 ران را جمع کردند، با حسن نیت یک نیم قرن درخشان توسط شوبمن گیل (56، 34b، 7x4s، 1x6s) و کمک‌های مهم دیوید میلر (46، 22b، 2×4، 4×6) و آبیناو منوهار ( 42، 21b، 3x4s، 3x6s). بمبئی نتوانست با آن قدرت آتش برابری کند و بالاترین گل خود را نهال وادهرا با 40 دوش (21b، 3×4، 3×6) داشت.

دوقلوهای اسپین افغان – رشید خان و نور احمد – پنج ویکت بین آنها برداشتند. با این برد، گجرات با 10 امتیاز از چنای عقب افتاد و هر دو تیم 10 امتیازی شدند.

هاردیک پاندیا فصل گذشته تاتا IPL را به عنوان کاپیتان برای اولین بار با تایتان ها برد و به نظر می رسد این پیروزی را تکرار کند. پیشرفت در تاثیر او به عنوان یک کاپیتان به طور قابل توجهی مثبت بوده است، Aaaksh Chopra

“برنده شدن در یک مسابقه از موقعیت دفاعی سخت است، ما این را در TATA IPL دیده ایم. نکته در مورد کاپیتانی بسیار برجسته بود. بازی با بولرهای سریع شروع شد که اغلب با نظم و انضباط به دلیل حرکت توپ بولینگ می کردند. به زودی. پس از آن اسپینرها در زمان مناسب معرفی شدند.آنها در بازی گذشته در قضاوت شبنم خطا کردند و نور را در پایان آوردند و هتمیر او را مجازات کرد.او از آن درس گرفت و مطمئن شد اورهای نور زودتر انجام شده است.رشید و نور دو اسپینر با پنج ویکت، و به نظر می رسد کاپیتانی هاردیک همچنان در حال بهبود است. موهیت خوب بازی نمی کرد اما او همچنان او را فرستاد تا فینال را به پایان برساند و ویکت های مهم را بگیرد، حتی اگر خودش به عنوان کاپیتان این کار را انجام دهد. او روز موهیت را از تغییر داد. از بد به خوب برای حفظ اعتماد به نفسش. من فکر می کنم هاردیک پاندیا به عنوان یک کاپیتان در حال رشد و بلوغ است.”

بمبئی در طول اولین اینینگ دوندگی های زیادی را رها کرد زیرا تایتان ها به خصوص بولینگ خود را در چند اوور آخر مجازات کردند. پارتیو پاتل، کارشناس سینما جیو و بازیکن سابق MI، حفره‌های بزرگی را می‌بیند که MI باید در حمله بولینگ خود برطرف کند: “وقتی می‌گویید بولینگ سرخپوستان بمبئی فقط اشکال کمی دارد، سخاوتمند هستید. اگر در مورد آن صحبت کنید. فقط یک بار می توانید بگویید که زمین بد بود یا عامل شبنم وجود داشت و توپ نمی گرفت. این زمین خشک بود و اگر چنین کاری را دو بار انجام دهید، نشان می دهد که یک الگو در حال شکل گیری است. صحبت در مورد اینکه بمبئی چگونه می‌توانست بازی را ببندد اگر یک ویکت می‌گرفت. آنها بازی را رها کردند که در دستانشان بود. اگر تقریباً 80 دوش در پنج اور را واگذار کنید، مجموع به یقین زیاد خواهد بود. در T20 حرکت یک تیم نیز بسیار مهم است. بمبئی باید بفهمد چه کسی می تواند در اورهای مرگ کاسه کند و از کدام توپ گیرها در چه زمانی استفاده کند.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله