“هر وقت من به سمت خفاش می روم، مردم فکر می کنند…”: ضربه تند وشدید زدن R Ashwin به منتقدان در حال زیر سوال بردن تبلیغ او در Batting

آر اشوین به سمت منتقدانی شلیک کرد که ترفیع او را زیر سوال می بردند© BCCI/Sportzpics

در حالی که چنای سوپر کینگز (CSK) و راجستان رویالز (RR) در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز چهارشنبه به مصاف هم رفتند و یک فیلم هیجان انگیز دیگر برای آخرین توپ تولید کردند. با 5 ران مورد نیاز از تحویل نهایی مسابقه، MS Dhoni کاپیتان CSK نتوانست توپ را به مرز ارسال کند و در نتیجه تیم تحت رهبری سانجو سامسون در 3 ران به پیروزی رسید. از آنجایی که رویالز 2 امتیاز دیگر به تعداد خود اضافه کرد، راویچندران اشوین بازیکن همه کاره بود که برای نمایش همه جانبه خود به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد.

اشوین در ترتیب ضربه زدن، جلوتر از شیمرون هتمایر و دهرو جورل و جیسون هولدر ارتقا یافت. بحث‌ها در طول استراحت اینینگ‌ها انجام شد، و بسیاری از آنها فکر می‌کردند که آیا صعود اشوین به شماره 5 سرعت دویدن برای سلطنتی‌ها را کاهش داده است یا خیر. او که به طور ناگهانی تصمیم گرفت خودش در مرتبه ضربه زدن بالاتر بکوبد.

فکر می‌کنم مردم را غافلگیر می‌کنم. هر زمان که برای خفاش بیرون می‌روم، مردم تصور می‌کنند که من این تصمیم را گرفتم و بیرون آمدم، اما این نقشی بود که به من داده شد، ما سانجو را از دست دادیم و من مجبور شدم کارم را انجام دهم. من در قضاوت کردن بسیار بهتر هستم. نقاط قوت من، من چند توپ می گیرم تا شروع کنم.

“این کار آسانی نیست اما خوب است. من با فرم تست خوبی از زمین بیرون آمدم. احساس می کنم می توانم به خوبی چنگ بزنم و توپ را در طول های مناسب رها کنم. اگر نمی توانستم این کارها را در این دو انجام دهم. سال‌ها (با پادشاهان پنجاب) پس من نمی‌توانم این کار را اینجا انجام دهم. موفقیت یا شکست، باید بر اساس شرایط من باشد.” او در مراسم معرفی گفت.

پس از به ثمر رساندن 30 ران از 22 توپ، اشوین نیز به طرز درخشانی با توپ توپ زد و تنها 25 ران در 4 اور دریافت کرد و در عین حال دو ویکت مهم آجینکیا راهانه و شیوام دوبه را انتخاب کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله