“هر توپی که از زمین زدم تقدیم به…”: رینکو سینگ از KKR

برای Rinku Singh از Kalkata Knight Riders، راه موفقیت طولانی و دشوار بوده است، اما او هرگز تسلیم نشد و تسلیم نشد و با انجام کارهای غیرقابل تصور در اینجا در روز یکشنبه، فصلی باشکوه به داستان IPL اضافه کرد. حتی بهترین ضربه‌زنان جهان هم از خود حمایت نمی‌کردند تا پنج شش گل متوالی بزنند، در حالی که تیمشان به 28 توپ از پنج توپ آخر نیاز داشت، اما رینکوی چپ‌دست KKR دقیقاً این کار را انجام داد و ضربه‌ای فوق‌العاده ایجاد کرد که سال‌ها در یادها می‌ماند و درباره آن صحبت می‌شود. 48 توپ رینکو که از 21 توپ خارج نشد شامل شش توپ شش و یک توپ چهار بود که KKR یک تعقیب و گریز بیش از 200 توپ را در لحظات مرگبار بازی انجام داد. این شاید بعید ترین و در عین حال هیجان انگیزترین پیروزی در تاریخ IPL بود، در برابر تایتان های خشمگین گجرات که کاپیتان آنها راشد خان تقریباً با اولین هت تریک در این فصل قرارداد بسته بود.

در حالی که داستان رینکو در میان داستان‌های «جنگ به ثروت» با کریکت‌بازی که اکنون قراردادی به ارزش 55 میلیون روپیه با KKR دارد، فوق‌العاده است، زیرا اتفاقی که یکشنبه عصر رخ داد اوج تمام تلاش‌های سختی بود که توسط 25 نفر انجام شد. یک ساله و ایمان و حمایت تزلزل ناپذیر از حق رای دادن KKR.

رینکو که اهل علیگار در اوتار پرادش است، از خانواده ای از طبقه متوسط ​​پایین آمده است. پدرش سیلندرهای گاز مایع را تحویل می داد در حالی که در فصل 2015-2016، زمانی که آنها 5 میلیون روپیه بدهی داشتند، رینکو در حالی که برای تیم زیر 19 سال UP بازی می کرد، شروع به پس انداز از دستمزد روزانه خود کرد و حتی شغل یک کارگر خانگی را بر عهده گرفت. جایی که از او خواسته می شد جارو کند و پاک کند.

رینکو پس از ضربه پیروزی خود گفت: “پدرم خیلی تلاش کرد، من از خانواده کشاورز هستم. هر توپی که از زمین بیرون می زدم به افرادی تقدیم می شد که خیلی برای من فداکاری کردند.”

یکی از اولین محصولات آکادمی KKR، رینکو به طور گسترده با آبیشک نایار کمک مربی تیم کار کرده است و نتایج در جام Ranji نیز وجود داشت.

اگر در پایان تعقیب و گریز عصبی آنها در برابر سوپر جاینتز لاکنو در سال گذشته که او یک توپ 15 توپ 40 را با KKR که نیاز به 21 توپ از آخرین اوور داشت، دل شکسته بود، نوری در انتهای تونل برای رینکو وجود داشت که یک توپ را بهتر انجام داد. یکشنبه با ستایش از گوشه و کنار.

این که رینکو روز یکشنبه آن را به یاد آورد، مطمئناً این که نمی تواند طرف او را بر عهده بگیرد، تأثیر ماندگاری بر جای گذاشت.

“(من) این باور را داشتم که می توانم این کار را انجام دهم. سال گذشته من در موقعیت مشابهی در لاکنو بودم. در آن زمان هم این اعتقاد را داشتم. زیاد به آنجا فکر نمی کردم. آن عکس ها یکی پس از دیگری اتفاق افتاد. آخرین مورد پشت دست بود و من آن را از پشت پا زدم.”

کاپیتان KKR برای این فصل، نیتیش رانا گفت: “رینکو پارسال چنین کاری انجام داد، اگرچه ما در آن مسابقه پیروز نشدیم. وقتی شش بازی دوم به دست آمد، ما شروع به باور بیشتر کردیم زیرا یاش دیال آنقدرها خوب اجرا نمی کرد. اعتبار می رود. به رینکو سینگ.

“دو امتیازی که ما از این بازی داریم به لطف اوست. مردم از من می‌پرسیدند که چرا رینکو سینگ نقش بزرگ‌تری ندارد و همیشه نقش کوچکی بازی می‌کند. می‌خواهم به خبرنگاران بگویم اگر این نقش دوم است، تصور کنید. با نقش اول چه کاری می تواند انجام دهد. بازی گذشته او نقش متفاوتی را بازی کرد و آن را به خوبی انجام داد. من حرفی برای او ندارم.” ونکاتش ایر، که تعقیب و گریز را با 83 توپ از 40 توپ انجام داد، به رسانه ها گفت: “این مسابقه برای نمایش لرد رینکو در خاطره خواهد ماند. برد چیزی است که می دانم هر روز اتفاق نخواهد افتاد. ما این بازی را برای مدت طولانی دوست خواهیم داشت.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله