هری مگوایر ، جک گریلیش در حالی که انگلیس جمهوری ایرلند را غرق می کند درخشید


گرت ساوت گیت اعتراف کرد که جک گریلیش تحت تأثیر قرار گرفته است زیرا وینگر انگلیس درخشش نشان داد و هری مگوایر در پیروزی 3-0 روز پنج شنبه مقابل جمهوری ایرلند در یک بازی دوستانه از لحظه نجات لذت برد. فقط 48 ساعت پس از استعفای رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس ، گرگ کلارک ، به دنبال اظهارات توهین آمیز وی در مورد BAME و LGBT ، طرف ساوت گیت هیچ نشانه ای از حواس پرتی توسط جنجال ها را نشان نداد. مگوایر پس از اخراج در بازی قبلی انگلیس مقابل دانمارک ، برای اولین بار کاپیتان کشورش شد و گل ابتدایی را در ومبلی به ثمر رساند.

اخبار

این مورد خوش آمدگویی برای مگوایر بود ، که مبارزات سختی را پشت سر گذاشت که با پرونده قضایی یونان و شکل ضعیف منچستر یونایتد و انگلیس همراه بود.

جادون سانچو گل دوم انگلیس را قبل از وقفه به ثمر رساند و دومینیک کالورت لوین با یک پنالتی در نیمه دوم این گل را به ثمر رساند.

همین کافی بود تا اولین موفقیت انگلیس در برابر جمهوری از سال 1985 به پایان برسد.

گریلیش ، با شروع بازی مقابل کشوری که در سطح جوانان به نمایندگی از آن استفاده می کرد ، از سمت چپ جلب توجه کرد زیرا تماس های مداوم هواداران و صاحب نظران برای حضور مداوم در تیم استون ویلا را توجیه می کرد.

ساوت گیت گفت: “دو بازیکن در آن نقش ها ، جادون و جك ، آنها این آزادی را دارند كه به هر دو طرف زمین بروند و سعی كنند بارهای اضافی ایجاد كنند.”

“من فکر کردم بعضی اوقات هر دوی آنها این کار را به خوبی انجام داده اند. مطمئناً ، به محض اینکه آنها روی مردم چرخیده و بدو می شوند ، یک مشکل واقعی برای حریف محسوب می شوند.”

لحظه مهمی برای جود بلینگهام رقم خورد ، او در دقیقه 73 با حضور هافبک 17 ساله بوروسیا دورتموند به جای سومین بازیکن جوان انگلیس نماینده انگلیس شد.

بلینگهام که اوایل سال جاری برای پیوستن به دورتموند از بیرمنگام جدا شد ، در لیست جوانترین بازیکنان انگلیس تنها از تئو والکات و وین رونی عقب است.

این نوجوان برای آینده یکی است ، اما ساوت گیت پس از استراحت به هری کین ، رحیم استرلینگ و جوردن هندرسون قبل از بازی های لیگ ملت ها مقابل بلژیک در روز یکشنبه و ایسلند در روز چهارشنبه آینده ، بیشتر تحت تأثیر قرار دادن مطالعات خود قرار خواهد گرفت.

“من از نحوه بازی پسران بسیار راضی بودم. بسیاری از بازیکنان جوان ، بسیاری از بازیکنان کم تجربه ، ما از توپ به خوبی استفاده کردیم ، موقعیت های زیادی ایجاد کردیم ، اگر برخی از آنها را می گرفتیم ، می توانستیم راحت تر باشیم شانس اما در کل بسیار راضی است. “

“ما در آغاز کار کمی کند بودیم اما این قابل درک است. این تیم نیست که وقت زیادی برای همکاری داشته باشد.

“هر چه بیشتر آنها ادامه می یافت ، برخی از تعاملات ، برخی از بازیها بین 10 نفری هجومی ما و به خصوص دفاع های بال ما بسیار خوب بود.”

ساوتگیت از انگلیس خواسته بود که بعد از این که “کلارک” باعث “هفته آشفته” شد و تیمش در اولین دیدار خود با جمهوری از سال 2015 همیشه کنترل را در دست داشت ، دوباره روی فوتبال تمرکز کند.

بازیابی موقت

مگوایر در دقیقه 18 انگلیس را پیش انداخت وقتی هری وینكس به منطقه برگشت و مدافع بالاتر از شین دافی ایستاد تا برای دومین گل خود با پیراهن انگلیس از دارن راندولف عبور كند.

سانچو در تلاش بود تا در این فصل بهترین فرم خود را برای بوروسیا دورتموند پیدا کند ، اما وینگر کیفیت خود را نشان داد تا در دقیقه 31 برتری انگلیس را دو برابر کند.

Grealish او را در سمت چپ منطقه ایرلند آزار داد و سانچو توپ را روی پای راستش قرار داد قبل از اینکه یک ضربه کم از کنار راندولف بگیرد.

بوکایو ساکا در دقیقه 56 هنگامی که از کنار سیروس کریستی عبور کرد ، صاحب یک پنالتی شد که وی با یک سفر واضح از دفاع دفاع آرسنال پاسخ داد.

تبلیغ شده

مهاجم اورتون ، کالورت لوین ، ضربه دوم را به گل دروازه اش زد تا گل دوم خود را در انگلیس به ثمر برساند.

دین هندرسون بازیکن منچستر یونایتد در نیمه اول برای اولین بازی خود در انگلیس به میدان آمده بود و نیک پوپ را جایگزین گل کرد اما او به سختی مورد آزمایش قرار گرفت تا میزبان به سوت پایان بازی برسد.

مباحث ذکر شده در این مقاله