هری بروک اولین سنتوریون IPL 2023 بعد از تون در مقابل نایت سواران کلکته با راسگولا جشن می گیرد. تماشا کردن

هری بروک پس از ناکامی در ثبت امتیازات بزرگ در سه مسابقه اول خود، در نهایت لیگ برتر هند (IPL) 2023 را با یک قرن درخشان برای SunRisers Hyderabad (SRH) در برابر نایت رایدر کلکته (KKR) روشن کرد. بروک با زدن 12 چهار و سه شش در 55 توپ 100 که SRH را به 228/4 رساند، مهمانی KKR را خراب کرد. بروک آن را به عنوان “یک شب خاص” توصیف کرد و گفت که “این ضربه قطعاً همانجاست” با دیگر اجراهای برتر من. پس از پیروزی 23 ران SRH بر KKR در باغ های ادن، بروک در حال ضیافت با برخی از غذاهای لذیذ محلی دیده شد.

در ویدئویی که توسط SRH به اشتراک گذاشته شده است، بروک در حالی که صورتش با کیک پوشانده شده بود، در حال خوردن “راسگولا” دیده شد.

بازکننده انگلانگ با ضربه‌های قوی توسط کاپیتان حیدرآباد، آیدن مارکرام (50) و آبیشک شارما (32) که دو همکاری کلیدی نیم قرنی را با بروک انجام دادند، پشتیبانی شد.

آندره راسل، بازیکن همه کاره هند غربی، موثرترین توپ انداز کلکته بود و قبل از اینکه به دلیل نگرانی از مصدومیت در شروع اوور سوم خود از زمین خارج شود، 3-22 را از آن خود کرد.

وارون چاکراوارتی، قهرمان اسرارآمیز، تنها ویکت دیگر حیدرآباد را در اختیار گرفت در حالی که لاکی فرگوسن نیوزلندی گران‌ترین توپ‌زن کلکته بود و 37 دوش در دو اوور به بیرون درز کرد.

کلکته بدترین شروع ممکن را پس از آن که رحمان الله قرباز بازکننده افغانستان در اولین اوور تعقیب و گریز به دست بوونشوار کومار کهنه کار هندی افتاد، بدترین شروع ممکن را داشت.

مارکو یانسن از آفریقای جنوبی ونکاتش ایر (10) و سونیل نارین (0) را قبل از اینکه رانا با نارایان جاگادیسان (36) اینینگ را تثبیت کند، توپ های متوالی را حذف کرد.

رانا توپ 41-75 را قبل از سقوط به T Natarajan در یک نمایش پرشور با قهرمان جدید کلکته رینکو سینگ زد.

سینگ، که روز یکشنبه در یک بازی هیجان‌انگیز IPL، پنج شش توپ را از پنج توپ پایانی خارج کرد تا به قهرمان کلکته، گجرات تایتان‌ها کمک کند، یک توپ بدون شکست 31 توپ 58 را با چهار چهار و چهار شش ضربه زد.

کومار، یانسن، ناتاراجان و عمران مالک بازیکنان حیدرآباد پنج ویکت مشترک داشتند، در حالی که اسپینر مایانک مارکانده با نتیجه 2-27 به پایان رسید.

کاپیتان رانا پس از بازی گفت که پرتاب کننده های کلکته می توانستند حیدرآباد را به امتیاز کمتری محدود کنند.

(با ورودی های AFP)

موضوعات ذکر شده در این مقاله