هری بروک از قرن اول IPL 2023 انتقاد می کند. توییتر “مرد 13.25 کرور” را ستایش می کند.

هری بروک یک اجرای عالی برای Sunrisers Hyderabad ارائه کرد تا در جریان رویارویی با Kolkata Knight Riders در باغ ادن در کلکته، قرن اول لیگ برتر هند (IPL) 2023 را مورد انتقاد قرار دهد. ملی پوش انگلیسی فقط 55 توپ گرفت تا به نقطه عطف چشمگیر برسد و اینینگ او با 12 چهار و 3 شش شش بزرگ تزئین شده بود. بروک که توسط SRH با مبلغ 13.25 کرور در حراجی پیش از فصل انتخاب شد، شروع خوبی برای مسابقات نداشت. با این حال، او در یک زمین مسطح در جریان کامل بود، زیرا دست راست بر بولرهای KKR تسلط داشت و سرعت خود را تقریباً عالی انجام می داد. تنها ایراد در دوره‌های او، ضربه خوردن توسط سویاش شارما بود و این شانس برای میزبان بسیار پرهزینه بود زیرا بروک در بهترین حالت ویرانگر خود در باغ ادن بود.

کاربران توییتر از عملکرد بروک در زمین شگفت زده شدند و هم کارشناسان و هم طرفداران به طور یکسان در شبکه های اجتماعی به ستایش این جوان برای موفقیت تاریخی اش پرداختند.

فیلدینگ KKR که برای کاسه انتخاب شد، همچنین ناامید کننده بزرگی بود زیرا کاپیتان آیدن مارکرام نیز در وسط بازی تاثیرگذار بود، زمانی که او تا 50 توپ 26 مسابقه داد، زیرا دو نفر 72 دوش از 47 توپ را به هم متصل کردند.

پس از خروج مارکرام، باتجربه چپ دست جوان، آبیشک شارما (32؛ 17 ب) حمایت خوبی کرد زیرا این دو نیز 72 دوش (33b) به بدبختی KKR اضافه کردند.

هاینریش کلاسن پس از آن که KKR تصمیم به کاسه بازی گرفت، پس از آن که SRH نمایش عالی ضربه زدن را به نمایش گذاشت، 16 توپ را در شش توپ بازی کرد.

با محرومیت از کارائیب، سونیل نارین (4-0-28-0) و آندره راسل (2.1-0-22-3) که عضله ای را کشید و نتوانست اوورهای خود را کامل کند، هیچ یک از بول کاران KKR نتوانستند تحت تأثیر قرار بگیرند.

آن روز به طور کامل متعلق به ضربه زن انگلیسی بود، که چوب خود را با موفقیت در سوپرلیگ پاکستان (PSL) تکرار کرد، جایی که او 264 دوش برای قلندر لاهور در هشت اینینگ، شامل یک قرن، با نرخ ضربه 171.4 در سال 2022 به ثمر رساند. نسخه.

بروک همچنین اعداد چشمگیر در تست ها دارد و 809 دوش با چهار قرن و سه پنجاه در 10 اینینگ به ثمر رسانده است.

KKR ممکن است این ترفند را از دست داده باشد و برای شروع به او مقداری غذای سرعتی آسان داده باشد، زیرا بروک خوشحال بود که Yadav را به نظافتچی ها می برد، در حالی که فرگوسن آتشین سرکش بود و هر دو 14 دوش را در اوور ابتدایی خود واگذار کردند.

از 43 بدون باخت در سه اور، سونیل نارین موفق شد آنها را در یک چهارم مرتب اوور بکشاند که کاملاً باعث شد آندره راسل یک ضربه مضاعف وارد کند.

جامائیکایی که برای اولین بار در این فصل بولینگ می کرد، مایانک آگاروال (9؛ 13 ب) را بلافاصله قبل از کشیدن عضله اخراج کرد.

راسل با این حال موفق شد اوور را تمام کند و ویکت راهول تریپاتی را در آخرین توپ گرفت تا به KKR باز شود.

اما بروک و کاپیتان مارکرام، به‌ویژه در برابر نارین به‌طور معقولانه ضربه زدند و تا پنجاه سالگی دویدند تا میزان دوندگی خود را نزدیک به مرز 10 دوندگی حفظ کنند.

کاپیتان SRH از بروک پشتیبانی خوبی کرد و در اورهای میانی به خوبی در یک مشارکت سرگرم کننده 72 دونده که تنها 47 توپ به دست آمد، مذاکره کرد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله