“هرگز آسان”: در آرجون تندولکار، مربی MI “چه اتفاقی افتاد” در مقابل PBKS را بیان می کند

شین باند، مربی بولینگ هندی های بمبئی، گفته است که روی افزایش سرعت آرجون تندولکار، که سرعتش در حال حاضر حدود 130 کیلومتر در ساعت است، کار خواهد کرد. چهار روز پس از شکست خوردن برای 48 ران، از جمله 31 اور در یک اور مقابل پنجاب کینگز، تندولکار جونیور یک بازگشت خوب مقابل گجرات تایتانز انجام داد و روز سه شنبه بازی را با ارقام 1/9 در دو اور به پایان رساند.

او امروز خوب کار کرد، واضح است که بعد از اتفاقی که در بازی گذشته افتاد. رفتن به زمینی که یک کولوسئوم با جمعیت زیاد است هرگز آسان نیست. ما روی افزایش سرعت او کار خواهیم کرد، اما او تمام آنچه از او خواسته شد را انجام داد. امروز باند در کنفرانس رسانه ای پس از مسابقه که MI با 55 ران شکست خورد، گفت.

دریانورد دست چپ، آرجون، که انتظار طولانی خود را برای اولین بازی IPL در 16 آوریل در همان مکانی که پدرش آخرین بازی بین المللی خود را انجام داد، به پایان رساند، توانست با بولینگ خود را تحت تاثیر قرار دهد، اما بازی مقابل پنجاب کینگز را حفظ کرد.

آرجون در اولین بازی دوران حرفه ای خود، در مقابل نایت رایدرهای کلکته در استادیوم وانکهده، اولین و سومین اور را بولد کرد. او با ارقام 2-0-17-0 بازگشت. سپس، در حالی که سان‌رایزرز حیدرآباد به 20 ران برای برد نیاز داشت، او آخرین اور را بولد کرد و تنها چهار ران برای یک ویکت داد.

“این ترکیبی از چیزها است. ما آنچه را که نیاز داریم اجرا نمی کنیم. ما برنامه های بسیار ساده ای داریم. تماشا کنید که چگونه در یک منطقه بولینگ بازی می کنیم. ضربه خوردیم و بلافاصله به تغییراتی متوسل شدیم.

باند گفت: «وقتی نمی‌توانیم برنامه‌ها را زمانی که در طول تعقیب و گریزهای سخت پشت پا هستیم، تشخیص دهیم، ناامیدکننده است.

مانند بازی گذشته، فکر می‌کنم 100/4 بود، و بعد ما فقط پول‌های مجانی دادیم. ما به (دیوید) میلر و (ابهیناو) منوهر ضربه‌های مجانی دادیم، و یک بار به بازیکنان اجازه دادیم که دونده شوند، آنها امتیازات را گرفتند. بازی دور از ما

او افزود: “و این چیزی است که از دیدگاه ما ناامید کننده است. بنابراین ما فقط باید در تصمیم گیری و اجرای خود بهتر باشیم. به طور خلاصه، روز سختی برای ما بود.”

باند گفت هاردیک پاندیا، محمد شامی و رشید خان از شرایط موجود در استادیوم نارندرا مودی در حین بولینگ به نفع خود استفاده کردند که باعث فشار بر ضربات MI شد.

“وقتی 208 را تعقیب می کنید، تنها برنامه این است که به راه خود ادامه دهید. ما سعی کردیم سوار طوفان شویم زیرا توپ متفاوت می چرخید. به نحوه توپ زدن هاردیک و محمد شامی نگاه کنید و به ما توپ رایگان ندادند تا ضربه بزنیم.

او گفت: “ما باید سعی می‌کردیم چیزی بسازیم. بنابراین، امتیاز پایان پاورپلی نشان می‌داد که آنها چگونه روی یک ویکت توپ می‌زدند، که همان کار را با RR انجام دادند.”

“شش اور اول برای هر دو تیم سخت بود، زیرا برای تیم بولینگ به دلیل فاکتور شبنم سخت می شد. ما در تلاش بودیم تا از آسیب به نرخ دوندگی خود جلوگیری کنیم، که امشب ضربه بزرگ دیگری را وارد کرد.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله