“هرکسی که پول در می آورد با سوء ظن دیده می شود”: رئیس IPL آرون دهمال درباره مدیریت حجم کاری در طول لیگ

IPL 2023 از 31 مارس آغاز شد و تا پایان ماه می ادامه خواهد داشت.© BCCI/IPL

لیگ برتر هند (IPL) 2023 دومین هفته خود را پشت سر می گذارد و ستاره های برتر در حال حاضر نمایش های خیره کننده ای از خود ارائه داده اند، در حالی که برخی از بازیکنان نامشخص نام آشنا شده اند. مسابقات IPL تا پایان ماه مه ادامه خواهد داشت و از 7 ژوئن، تیم کریکت هند در فینال مسابقات قهرمانی تست جهانی به مصاف استرالیا خواهد رفت. با توجه به اینکه هند از سال 2013 هیچ عنوان ICC را کسب نکرده و چندین بازیکن اخیراً مصدوم شده اند، چندین بازیکن سابق از جمله مربی سابق هند راوی شاستری پیشنهاد کرده اند که بازیکنانی که در فینال WTC بازی می کنند باید در طول IPL استراحت کافی داشته باشند.

در یک تعامل اخیر، از آرون دهمال، رئیس IPL پرسیده شد: “خودت را به جای مالکان IPL بگذار. آنها پول پرداخت کرده اند و در حقوق خود هستند تا بهترین نتیجه را از بازیکنان ببرند. آیا منصفانه است که از مالکان IPL بخواهیم مدیریت کنند. حجم کاری بازیکنان برتر هند؟

ذومال پاسخ مفصلی داد. “مشکل در کشور ما این است که هرکسی که پول در می آورد، چه شرکت باشد و چه فرد، با شک دیده می شود. ویرات کهلی سال هاست که در IPL بازی می کند، او هرگز مصدوم نشده است. راویندرا جادجا، محمد شامی هرگز مصدوم نشدند.” آیا این ربطی به IPL دارد؟ در همان زمان، شما راج آنگاد باوا را دارید که مصدوم شده است. او با IPL بازی کرده است. شریاس آییر مصدوم شد اما نه به دلیل IPL.”

“فقط به این دلیل که آنها از طریق IPL پول در می آورند، ما شروع به سرزنش IPL برای هر چیزی و همه چیز می کنیم. مصدومیت ها بخش جدایی ناپذیر هر ورزشی است. ستاره های بدمینتون ما در حال مصدوم شدن هستند. آنها در IPL بازی نمی کنند. ستاره های زیادی هستند که می توانند آسیب ببینند. آنها از خارج از کشور آمده اند و در IPL بازی می کنند. آنها بهانه ای نداده اند که IPL مسئول آسیب دیدگی آنها است.

“حتی در آن زمان، برای یک توپ‌باز با سرعت متوسط، آسیب‌دیدگی‌ها در مقطعی از زمان اتفاق می‌افتد. ما ستاره‌هایی را دیده‌ایم که بسیار منظم شده‌اند، زیرا می‌دانند که باید سخت کار کنند و سطح آمادگی خود را برای هر فرمتی حفظ کنند. ما باید طول عمر یک کریکت را ببینیم، آنها باید انتخاب کنند.یا به بازی کردن در هر فرمت، هر بازی برای چند سال ادامه دهیم یا برای برخی مسابقات استراحت کنیم و حرفه ای طولانی داشته باشیم. جیمی اندرسون نمونه ای برای بسیاری از بازیکنان است. در این سن، نوع بولینگ او و تعداد ویکت هایی که او گرفته است، فوق العاده است.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله