هدف‌گیری از سوی جمعیت حیدرآباد با آوازهای ویرات کوهلی، گرایش‌های گوتام گامبیر در توییتر

گوتام گمبیر با شعارهای ویرات کهلی هدف قرار گرفت© BCCI/Sportzpics

بازی Sunrisers Hyderabad vs Lacknow Super Giants در فصل 2023 لیگ برتر هند (IPL) نه تنها به خاطر ضربات قهرمانانه نیکلاس پوران در هنگام مرگ، بلکه به خاطر رفتار سرکش تماشاگران میزبان در خاطره خواهد ماند. این مسابقه با مشکلات زیادی از سوی هواداران به دلیل اتفاقات خاصی که در زمین رخ داد، مواجه شد. با این حال، حتی زمانی که هیچ محرکی وجود نداشت، طرفداران شروع به خواندن نام ویرات کوهلی باتر رویال چلنجرز بنگلور کردند، به خصوص زمانی که مربی LSG گوتام گامبیر در اطراف بود. حتی در پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر، Gambhir به یکی از ترندهای برتر در طول و بعد از مسابقه تبدیل شد.

پس از اتفاقی که بین کوهلی و گامبهیر در جریان درگیری RCB و LSG در 1 می رخ داد، این حادثه همچنان موضوع بحث داغ بین طرفداران در رسانه های اجتماعی است. حتی در استادیوم، اقدامات هواداران اجازه نمی دهد که جنجال حل شود.

رفتار غیرقانونی هواداران سانرایزرز حیدرآباد حتی باعث توقف بازی IPL آنها در برابر لاکنو سوپر جاینت شد، زیرا داوران زمینی، آکشی توتر، جی مادانگوپال و داور تلویزیونی یشوانت بارد، خشم هواداران را به خاطر یک تماس ضعیف DRS “بدون توپ” برانگیختند. ماقبل آخر اینجا شنبه

آوش خان توپی را که به نظر عبدالصمد به نظر می‌رسید، توپ زد و توتر آن را بدون توپ تشخیص نداد. SRH خواستار DRS شد، اما در کمال وحشت، بارده آن را به نفع تیم بولینگ نیز صادر کرد.

یک کلاسن عصبانی با داوران داخل زمین صحبت کرد و ناگهان یکی، اندی فلاور، سرمربی LSG و مربی گوتام گامبیر را به همراه دیگران دید که در داخل طناب مرزی ایستاده بودند و به جایگاه هایی اشاره می کردند که دقیقاً در پشت منطقه تیمشان است.

به نظر می رسید که شخصی از بین جمعیت چیزی پرتاب کرده باشد و شعارهای دسته جمعی “کوهلی کوهلی” در تلاش آنها برای سرزنش گامبیر به دلیل دعوای وی با کاپیتان سابق هند در اوایل این ماه شنیده می شد.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله