هاینریش کلاسن، آمیت میشرا، متهم به نقض قوانین رفتاری IPL هستند

هاینریش کلاسن، ستاره Sunrisers Hyderabad (SRH) به دلیل نقض قوانین رفتاری لیگ برتر هند (IPL) در جریان مسابقه بین SRH و Lucknow Super Giants (LSG) که در روز شنبه برگزار شد، 10 درصد از مبلغ بازی را جریمه کرد. IPL مشخص نکرده است که کلاسن برای چه اتفاقی جریمه شده است. اما، این پنالتی احتمالاً پس از تصمیم کلاسن برای رویارویی با داور به دلیل مشکل بی‌توپه‌ای که در این مسابقه رخ داد، صادر می‌شود. آمیت میشرا، اسپینر لاکنو سوپر جاینتز نیز به دلیل نقض قوانین رفتار مورد سرزنش قرار گرفت.

هاینریش کلاسن، بازیکن سان‌رایزرز حیدرآباد، به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL در جریان مسابقه 58 لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین سان‌رایزرز حیدرآباد و لاکنو سوپر جاینت در ورزشگاه بین‌المللی راجیو گاندی، جریمه شده است. در 13 مه، IPL در بیانیه ای رسمی پس از بازی گفت.

LSG در این مسابقه یک پیروزی هفت ویکت مقابل SRH به ثبت رساند.

IPL در ادامه بیانیه خود گفت: “کلاسن طبق ماده 2.7 که استفاده از انتقاد عمومی / اظهار نظر نامناسب در آیین نامه رفتار IPL را بیان می کند، به تخلف سطح 1 اعتراف کرد.”

“آمیت میشرا از لاکنو سوپر غول‌ها به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL توبیخ شده است. آقای میشرا طبق ماده 2.2 قانون رفتار IPL که بیانگر سوء استفاده از تجهیزات در طول مسابقه است، به تخلف سطح 1 اعتراف کرد. آقای میشا این مجازات را پذیرفت. برای سطح. در صورت نقض قوانین رفتاری، تصمیم داور مسابقه قطعی و لازم‌الاجرا است.»

در نوزدهمین اوور اولین اینینگ SRH بین طرفداران و LSG dugout درگیری رخ داد. این حادثه زمانی رخ داد که داور در توپ سوم، عبدالصمد را در برابر اوش خان رد کرد.

در ابتدا، داور داخل زمین آن را به عنوان یک توپ بدون توپ در نظر گرفت، اما LSG تصمیم گرفت تا تصمیم را بررسی کند.

این موضوع به داور سوم رسید و تصمیم اولیه لغو شد و در نتیجه باعث خشم هواداران و همچنین هاینریش کلاسن باتجر SRH شد.

این بازیکن آفریقای جنوبی برای اعتراض به این تصمیم به صورت انیمیشنی نزد داور رفت.

در حالی که همه در زمین شروع به پردازش تصمیم کردند، اعضای LSG دیده شدند که به جمعیت اشاره می کنند.

حادثه واقعی که طرفداران را تحریک کرده است فاش نشده است، اما گزارش هایی مبنی بر پرتاب مهره و پیچ و مهره طرفداران به سمت کشتی LSG منتشر شد.

پس از مداخله داور مسابقه، بازی برای دقایقی متوقف شد. اندی فلاور نیز در حال گفتگو با داور دیده شد.

با ورودی های ANI

موضوعات ذکر شده در این مقاله