هاردیک پاندیا می گوید: “ذهنتان را نکنید” برای سریال های آزمایشی در استرالیا بمانید


او برای تیم های آینده در برابر استرالیا در تیم تست هند نیست اما تازه از قهرمانی های توپ سفید خود ، هاردیک پاندیا همه کاره روز یکشنبه گفت که اگر مدیریت تیم بخواهد بدش نمی آید. Pandya که از یک جراحی کمر برگشت ، که هنوز بولینگ را به طور منظم شروع نمی کند ، با خفاش در مسابقات محدود بیش از حد برابر استرالیا خوش درخشید و به بازدید کنندگان کمک می کند تا سری T20 را پس از دو باخت بزرگ در لاستیک ODI قبلی ادعا کنند. پاندیا در پاسخ به این س ifال که آیا آرزو دارد که برای سری 4 مسابقه آزمون از 17 دسامبر عقب بماند ، گفت: “این یک بازی توپ متفاوت است ، فکر می کنم من باید باشم ، منظورم این است که من بد نیستم اما در پایان روز ، تماس با مدیریت است. بنابراین ، بله ، فکر نمی کنم بتوانم چیز زیادی در مورد آن بگویم. ”

اخبار

Pandya وارد استرالیا شد و نقشی اساسی برای هندی های بمبئی در مسابقات قهرمانی هند در لیگ برتر هند بازی کرد.

روز یکشنبه ، او توانست هند را با برد 42 بر 22 توپ و شش پیروزی بدست آورد و به تیم کمک کند تا 25 امتیاز از 12 توپ و 14 گل در فینال کسب کند تا پیروزی سری دوم و دومین و آخرین پیش از T20 International مقابل استرالیا را کسب کند.

همه جانبه و پر زرق و برق اظهار داشت که وی در حین قفل اجباری ویروس کرونا بر روی به دست آوردن تسلط بر “بازیهایی که بیشتر از همه مهم بودند” کار کرده است.

پاندیا در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: “در حین قفل کردن ، من می خواستم روی بازیهایی که بیشتر از همه مهم هستند تمرکز کنم. فرقی نمی کند گل بزنم یا دویدن بیشتری کسب نکنم.”

بازیکن همه جانبه در شرایطی که روز یکشنبه در SCG با آن روبرو بود چیز تازه ای نبود ، زیرا در گذشته برخی از آنها را برده بود و تعدادی را باخته بود.

“من بارها در چنین شرایطی بوده ام و از اشتباهات گذشته خود آموخته ام. بازی من همیشه حول اعتماد به نفسی است که دارم ، آن خط خوب را دارد که خودم را پشت سر می گذارم و بیش از حد اعتماد به نفس پیدا نمی کنم.

مردی که منطقه بسیار خوبی است “گفت:” من همیشه تمام آن مواقع را به خاطر می آورم که کل کل ها را تعقیب می کردیم و این به من کمک می کند “و به جای اینکه خیلی هیجان زده شود ، با توجه به شرایط بازی می کند.

پاندیا برای اولین بار دو بازیکن شش نفره را به دانیل سامس بازیگر اول زد – یکی بیش از حد طولانی و دیگری بیش از midwicket – تا بازی را به نفع هند با دو توپ خالی نگه دارد.

تبلیغ شده

“این مربوط به کاری نبوده که آنها انجام می دهند ، بلکه مربوط به کاری است که من می توانم انجام دهم. این مسئله مربوط به دو شلیک بزرگ است و امروز این ضربه خاموش شد. من همیشه از خودم باز می مانم. این وضعیتی است که من همیشه بازی کرده ام. تیم هر آنچه را که تیم نیاز داشته باشد من همیشه تلاش برای انجام دادن کاری.

“این بسیار ساده است. من دوست دارم به اسکوربورد نگاه کنم و بازی کنم تا بدانم کدام بولرها را هدف قرار می دهم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله