هاردیک پاندیا با آکاش آمبانی بعد از مسابقه GT vs MI IPL 2023 قدم می زند. تماشا کردن

هاردیک پاندیا با آکاش آمبانی بعد از مسابقه GT vs MI IPL 2023 قدم می زند.  تماشا کردن

بعد از مسابقه GT vs MI، هاردیک پاندیا در حال گفتگو با آکاش آمبانی دیده شد.© توییتر

تصمیم هندی‌های بمبئی (MI) برای انتشار ستاره همه جانبه قبل از حراج مگا لیگ برتر هند (IPL) 2022 دقیقاً همانطور که قهرمانان پنج دوره فصل گذشته در جدول امتیازات پایان یافتند، مطابق برنامه پیش نرفت. با این حال، برای هاردیک، این یک موهبت بود زیرا توسط یکی از دو فرنچایز جدید – گجرات تایتانز (Gujarat Titans) به خدمت سربازی و کاپیتان نامگذاری شد. هاردیک اعتماد نشان داده شده توسط مدیریت را جبران کرد و این امتیاز را در اولین فصل خود به عنوان قهرمانی IPL رساند.

در فصل جاری IPL، GT با پنج برد در هفت بازی در رده دوم جدول قرار دارد. روز سه شنبه، دارندگان MI را با 55 ران در ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد شکست دادند.

بعد از مسابقه، هاردیک در حال چت با آکاش آمبانی، که پسر نیتا آمبانی مالک MI است، دیده شد.

صحبت از این مسابقه شد، یک نیم قرن باکلاس از شوبمن گیل (56 از 34) سکو را تنظیم کرد و سپس ضربه های تاولناک از 42 ران از 21 آبیهار و دیوید میلر با 46 دوش در 22 توپ، سنگ تمام گذاشت تا GT را به یک توپ دلهره آور برساند. مجموع 207/6.

اسپینرهای افغانستان – رشید خان (27/2) و نور احمد (37/3) – سپس با توپ بازی کردند تا MI را به مدت 152/9 باندل کنند و تیم با 55 ران برنده مسابقه شد.

در حالی که رشید خان و نوراحمد مچ اسپینرهای افغانستان پنج ویکت را بین خود تقسیم کردند.

گجرات، که سال گذشته با قهرمانی IPL، اولین فصل افسانه‌ای داشت، در میانه‌ی مرحله تورنمنت T20، پس از برترین‌ها و برنده‌های چهار بار چنای سوپر کینگز، در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

در پایان مرحله لیگ، چهار تیم برتر جواز حضور در پلی آف را کسب خواهند کرد. فینال 28 می در احمدآباد برگزار می شود.

بعد از اینکه شوبمن گیل، بازکننده، با 56 توپ از 34 توپ خود در بزرگترین استادیوم کریکت جهان، لحن تسلط تیمش را تعیین کرد، این شب متعلق به بازیکنان گجرات بود.

(با ورودی های آژانس)

موضوعات ذکر شده در این مقاله