هارجای میلخا برنده عنوان قهرمانی شد، چیما و ماهرین رتبه دوم را در مسابقات کودکان اروپایی آمریکا کسب کردند

هارجای میلخا سینگ از هند در مسابقات قهرمانی اروپا گلف کودکان آمریکا در رده 13 پسران موفق به کسب افتخارات برتر شد. هارجای، پسر 13 ساله جیو میلخا سینگ، در یک راند پر اکشن که با دو مرغ شروع شد و با دو بوگی پایان یافت، یک دور آخر مسابقه 3 زیر 69 را شلیک کرد. حرجی با هفت برد در مقابل چهار بوگی، نزدیکترین حریف خود را با دو شوت شکست داد. پیروزی هارجای در باشگاه گلف رویال ماسلبورگ یک هفته عالی را برای تیم هند رقم زد، تیمی که شاهد آن بود که یکی دیگر از پسران چاندیگر، نیهال چیما، در پسران زیر 7 سال در باشگاه گلف لانگنیدری، دوم شد. ماهرین باتیا گلف باز گورگان با یک عقاب به پایان رسید تا در رده 13 تا 14 دختران دوم شود.

آدیت ویراماچاننی از بنگالورو در رده 9 پسران چهارم شد، در حالی که ویهاان جین در پسران 13 در رده پنجم قرار گرفت و آرشونت سریواستاوا در همان بخش با سه زیر 69 سال هفتم شد.

آنانیا سود در دختران 12 ساله پنجم شد و ناینا کاپور در رده 11 دختران در رده هشتم قرار گرفت.

از 16 سرخپوستی که در طول هفته در پنج زمین گلف معروف اسکاتلند خسته شدند، هشت بازیکن در رتبه 8 یا بهتر قرار گرفتند. هر سه دختر هندی در 10 تیم برتر بودند، نان تست گروه هندی هارجای بود که پدرش جیو در سال 2012 قهرمان مسابقات آزاد اسکاتلند شد.

در سال 1958 در بریتانیا بود که پدربزرگ هارجایی، میلخا سینگ فقید، اولین مدال طلای دو و میدانی هند را در بازی های مشترک المنافع در کاردیف، ولز به دست آورد. جیو، پدر هارجایی، چندین برنده در تورهای اروپا، ژاپن و آسیا است.

جیو پس از 50 سالگی در سال گذشته، اکنون در تورهای بزرگسالان در اروپا، ژاپن و گهگاه در ایالات متحده بازی می کند.

پس از راندهای 72-70 در دو روز اول، حرجی با یک جفت پرنده روی دو سوراخ اول راند پایانی باز شد. او سومی را بوژی کرد، پنجمی را پرنده کرد و سپس هفتمین و هشتمین پرنده را در حالی که دو تا زیر چرخید.

نزدیکترین رقیب او جردن بوتا، که روز پایانی را با دو شوت عقب تر آغاز کرد، با 9 شوت پایانی 3 عقب بود.

هرجای و بوتا هر دو در خط دفاعی 9 حرکت کردند.

هارجایی در رده های دوازدهم، سیزدهم و شانزدهم پرنده شد تا برای روز پنج تا زیر برود. Botha با birdies در 13-14-15 پاسخ داد تا به دو-under برسد اما فاصله پنج شوت با دو سوراخ بود.

این جوان هندی با یک پایان بوگی-بوگی دست به تکان زد و بوتا در 17 بازی پرنده ای را انجام داد، اما اختلاف برای هارجای همچنان دو شوت مفید بود.

چیما که روز پایانی را با دو شوت پشت سر شان وایلدینگ مستقر در تایلند شروع کرد، دو ضربه عقب ماند زیرا هر دو بازیکن در 9 راند پایانی برای رده زیر 7 سال سه بر 39 به ثمر رساندند.

چیما که نتوانست هیچ پرنده ای را در روز آخر پیدا کند، تنها دوم شد.

ماهرین، که پیشتاز دور اول را به اشتراک گذاشت، در 14 سوراخ اول، چهار پرنده و سه بوگی داشت.

پس از سه پارس دیگر، او با یک عقاب در Par-5 هجدهم به پایان رسید تا پس از امی برتون آمریکایی، که در مجموع 9 نفر زیر 207 بود، دوم شود.

موضوعات ذکر شده در این مقاله