هاربهاجان سینگ به جای آندره راسل، این هندی بدون کلاه را ایکس فاکتور برای KKR می نامد.

در حالی که وارد آخرین آخر هفته مرحله لیگ در IPL 2023 می شویم، هنوز سه تیم باقی مانده برای صعود به پلی آف را نداریم. مسابقه تا پلی آف در IPL 2023 همچنان جذاب است زیرا وارد آخرین آخر هفته مرحله لیگ سخت ترین T20 می شویم. پنج تیم همچنان برای سه کرسی باقیمانده در میان چهار تیم برتر رقابت دارند زیرا چهار نبرد جالب در IPL 2023 در دو روز دیگر در انتظار ما است.

چنای سوپر کینگز در بازی بعدازظهر شنبه سوپر کینگز به مصاف دهلی کپیتالز می‌رود و بعد از ظهر امشب کلکته نایت رایدرز میزبان لاکنو سوپر جاینتز است. یک برد، حضور در پلی آف را برای CSK و LSG تایید می کند، در حالی که DC و KKR برای خراب کردن حزب مخالف و پیچیده تر کردن اوضاع به میدان خواهند آمد.

S Sreesanth، بازیکن سابق کریکت هند، از پریتوی شاو، بازیکن جوان هندی به خاطر پیروزی نیم قرنی اش مقابل پنجاب کینگز، تمجید کرده است. شاو – که یک IPL 2023 آشفته داشت – پس از تقریبا یک ماه گرم کردن نیمکت‌ها، فرصتی پیدا کرد. ضربه زن راست دست بااستعداد با خفاش در دارمسالا کمک حیاتی کرد و مدیریت تیم باید امیدوار باشد که بمبئیکار فصل را با اوج به پایان برساند.

Sreesanth در صحبت در Cricket Live Star Sports گفت: “من از Prithvi Shaw بسیار خوشحالم که در پایان فصل چندین بار بر خلاف نام او انجام شد. او ارسال های کوتاه توپ از بازیکنان جدید را مجازات کرد و به نظر خواهد رسید. برای ادامه آن در برابر CSK نیز.”

متیشا پاتیرانا، پیسر سریلانکایی، جوان دیگری است که مرکز جذابیت بازی خواهد بود. پرتاب کننده سریع CSK تا کنون عملکرد خوبی برای ارتش زرد داشته است و نقش مهم دیگری را در یک بازی ضروری برای تیم بازی خواهد کرد.

هاربهاجان سینگ بازیکن سابق کریکت هند معتقد است که کاپیتان MS Dhoni از این بازیکن جوان به خوبی استفاده کرده است و مربی بولینگ دواین براوو به خوبی او را پرورش می دهد.

هاربهاجان سینگ در گفتگو با کریکت لایو ستاره اسپورت گفت: “M.S Dhoni از Pathirana به خوبی استفاده کرده است. او جریان دویدن را از انتهای خود خفه می کند. بلند کردن یک بولر با عملکرد منحصر به فردش بسیار دشوار است. مربی بولینگ CSK Dwyane. براوو او را به خوبی هدایت کرده است و این جوان در حال ایفای نقش براوو برای CSK است.”

در دومین بازی شنبه دو سر، LSG در باغ ادن به مصاف KKR می رود و تیم تحت رهبری Krunal Pandya با یک کار دشوار برای شکست دادن KKR با روحیه روبرو خواهد شد.

محمد کایف، بازیکن سابق کریکت هند معتقد است که مارکوس استینیس، بازیکن استرالیایی همه کاره – که اخیراً تمام سیلندرها را شلیک کرده است – برای سوپر جاینتز در یک چهارم نهایی مجازی کلید خواهد خورد.

کایف که در کریکت لایو ستاره اسپورت صحبت می کرد، گفت: “استونیس توانایی تغییر مسیر مسابقه را به تنهایی دارد. نحوه زدن ضربات شش ضربی او حتی روی بازیکنان یورک ثابت می کند که چقدر قدرت تولید می کند. او یک ضربه زن بسیار باهوش است و بازی می کند. با توجه به شرایط.”

KKR امیدوار است آخرین بازی خود را در لیگ به پایان برساند. پیروزی در ذهن نیتیش رانا و شرکت خواهد بود زیرا آنها برای آخرین بار در این نسخه در خانه بازی می کنند. در رینکو سینگ – که این IPL 2023 را پیدا کرده است – یک فینیشر جدید پیدا کرده اند.

هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق کریکت هند معتقد بود که رینکو سینگ در این فصل X-factor برای KKR بود و نه آندره راسل، که یک تغییر بزرگ است.

هاربهاجان سینگ که در کریکت لایو ستاره اسپورت صحبت می کرد، گفت: “اکنون رینکو تبدیل به ایکس فاکتور برای KKR شده است، نه راسل. دوران راسل تمام شده است. اکنون زمان رینکو است. حتی اگر رینکو فرستاده شود، او می تواند عدالت را در حق خود انجام دهد. او بازیکنی با کالیبرهای متفاوت است و به زودی می بینیم که هند روی سر او بازی می کند.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله