نیکلاس پوران در فیلم هیجانی Last-Ball IPL 2023 با بازی LSG Edge Past RCB Joint Second-Fastest Fifty In IPL

نیکلاس پوران روز دوشنبه در آتش سوخت. در حالی که تیمش Lucknow Super Giants در حال تعقیب یک هدف عظیم 213 دونده در برابر رویال چلنجرز بنگلور بود، پوران این کار را به عهده گرفت تا تیمش را تقویت کند. او در اور یازدهم با LSG در 99/4 به ضرب خفاش آمد. پوران فقط در دومین توپی که با آن روبرو شد، با یک ضربه بزرگ شش آف RCB اسپینر کارن شارما برخورد کرد. این تازه شروع کار بود. او پنج شش توپ دیگر زد تا تنها با 15 توپ به رکورد 50 دویدن برسد – دومین پنجاه توپ سریع در IPL تا کنون. او در اوور پانزدهم به 50 رسید و در نهایت در اوور 17 رفت. او تنها با 19 توپ 62 توپ را به پایان رساند [4s-4 6s-7] و نرخ اعتصاب او 326.32 بود. این چهارمین بالاترین SR در یک دوره IPL (بیش از 50 دوش) است.

سریعترین دهه 50 در IPL

1. 14 KL Rahul vs DC Mohali 2018
2. 14 پت کامینز در مقابل MI پونا 2022
3. 15 یوسف پاتان در مقابل SRH کلکته 2014
4. 15 سونیل نارین در مقابل RCB بنگالورو 2017
5. 15 نیکلاس پوران در مقابل RCB بنگالورو 2023

پیش از این، کاپیتان فاف دو پلسیس، ویرات کوهلی و گلن ماکسول توانستند رویال چلنجرز بنگلور را با امتیاز 212 برای دو در برابر لاکنو سوپر جاینت در دیداری در لیگ برتر هند در روز دوشنبه در بنگلور به قدرت رساندند. در حالی که دو پلسیس موفق شد 79 توپ را شکست ناپذیر انجام دهد، کوهلی در ابتدا با ضربه 61 ران خود با 44 توپ وارد صحنه شد، زیرا این دو پس از ارسال به چوب، 96 دوش را برای ویکت آغازین به اشتراک گذاشتند.

پس از یک شروع آرام، کهلی اوش خان را در تحویل های متوالی شش و چهار در دومین بار شکست داد تا سرعت را بالا ببرد.

آوش دوباره در پایان خشم کوهلی قرار گرفت، زیرا کاپیتان سابق هند در اوور چهارم، کاسه‌زن را برای سه مرز به هم زد.

کوهلی با اعتماد به نفس بالا، کرونال پاندیا را در قسمت بعدی از حصار کشید.

کوهلی در بهترین حالت خود بود و مستقیماً روی سر مارک وود برای یک مرز ضربه زد و سپس کاسه‌زن را برای حداکثر میدویکت عمیق کشید.

کوهلی پنجاه سالگی خود را با تک گل راوی بیشنوی در اوور نهم بالا آورد.

فاف دو پلسیس، کاپیتان RCB، روی دست، کمانچه دوم را نواخت و وقت خود را گرفت. در حالی که کوهلی با چکش و انبر بازی می کرد، این بازیکن آفریقای جنوبی معقولانه بازی می کرد و به حصارها ضربه می زد.

کوهلی در نهایت در اور دوازدهم زمانی که آمیت میشرا را در پای مربعی به مارکوس استوینیس کشاند، رفت.

در حالی که دو پلسیس در ابتدا تلاش می کرد تا به راه بیفتد، گلن ماکسول (59 توپ از 29 توپ) ورود خود را در کریس با چهار و شش ضربه میشا اعلام کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله