نیوزیلند و West Indies: جیسون هولدر خواستار Windies Batsmen “شروع به تحویل” پس از شکست در اولین آزمون

نیوزیلند در مقابل West Indies: جیسون هولدر خواستار Windies Batsmen

جیسون هولدر در مسابقه دوم آزمون مقابل نیوزیلند تعداد ویکت هایی را به جمع خود اضافه خواهد کرد.© توییتر


جیسون هولدر ، سرپرست وست ایندیز ، پس از اینکه تیمش یکشنبه در اولین آزمایش در پارک Seddon با یک شکست مغلوب 134 دوندگی مقابل نیوزلند مواجه شد ، از متخاصمین خود خواست “در آینه نگاه کنند”. طرف هولدر به ترتیب برای 138 و 247 دوش در اولین و دومین بار قرار گرفت ، همچنین وقتی نیوزیلند 519 دوش را شکست داد کاپیتان مجلل Kane Williamson بی عیب و نقص 251. بولرها در ابتدای دوم دوباره ویرانی به بار آوردند و باعث شدند هند غربی در 22/22 در 89/6 متزلزل شود. “من فکر می کنم وقت آن است که ما تحویل را شروع کنیم و صحبت را متوقف کنیم. ما زیاد صحبت کرده ایم ، قول های زیادی داده ایم. فکر می کنم این مسئله برای ما مهم است که همه خودمان را در آینه نگاه کنیم و درک کنیم که باید با کمی سخت تر ، “ESPNcricinfo به نقل از هولدر گفت.

اخبار

“ما فقط احتمالاً حوله را به راحتی پرت می کنیم ، فقط صادقانه می گوییم. ما فقط باید آن را برگردانیم و فقط ما می توانیم این کار را انجام دهیم. ما پشتیبانی درخشان از این مدیریت و کارکنان داشته ایم ، آنها همه چیز را قرار داده اند فقط برای ما است که به آن عمل کنیم. “

تنها پوشش نقره ای در غیر این صورت ابرهای تاریک ، مشارکت رکورد 155 برای هشتمین ویکت بین جرمین بلک وود و الزاری جوزف بود.

این زوج در عصر سوم شنبه ضد حمله داشتند و صبح روز یکشنبه با شجاعت ادامه دادند و بازدید کنندگان را از یک فاجعه نزدیک در 89-6 در پارک Seddon در همیلتون می کشیدند.

تبلیغ شده

هولدر گفت: “اعتبار جرمین بلک وود و آلازاری جوزف برای احترام گذاشتن در مورد چوب ما ، اما صادقانه بگویم که سفارش عالی ما فقط باید بلند شود.”

نیوزیلند با این پیروزی در سری بازی های دو مسابقه یک بر صفر پیش افتاده است. دومین و آخرین آزمون بین دو طرف 11 دسامبر در ولینگتون آغاز می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله