نیوزیلند و هند غربی: داریل میچل برای استفاده از وقاحت در آزمون اول جریمه شد

نیوزیلند و هند غربی: داریل میچل برای استفاده از وقاحت در آزمون اول جریمه شد

داریل میچل در اولین آزمایش بین نیوزیلند و غرب هند از زبان نامناسب استفاده کرد.© خبرگزاری فرانسه


سرنشین نیوزلندی داریل میچل به دلیل نقض قوانین رفتاری شورای بین المللی کریکت (ICC) در اولین مسابقه آزمایشی که اخیراً در برابر غرب هند انجام شد ، 15 درصد جریمه شد. در بیانیه ای ، دادگاه بین المللی کیفری گفت: “مشخص شد که میچل ماده 2.3 از کد ICC را که مربوط به” استفاده از فحاشی قابل شنیدن در طول یک مسابقه بین المللی است “را نقض کرده است. علاوه بر این ، یک امتیاز ناچیز به وی اضافه شده است سابقه انضباطی. “

اخبار

این حادثه در شصت و دومین روز شنبه رخ داد وقتی میچل از زبان نامناسبی استفاده می کرد در حالی که جیسون هولدر بین ویکت ها و در مجاورت او می دوید.

جف کرو از هیئت داوران مسابقه ICC Elite Emirates تحریمی را اعمال کرد که طبق مقررات موقت بازی COVID-19 توسط اداره عملیات کریکت ICC تصویب شد. میچل به جرم خود اعتراف کرد و مجازات پیشنهادی را پذیرفت ، بنابراین نیازی به دادرسی رسمی نبود.

این اتهام توسط داوران میادین کریس گافانی ، وین نایتس و داور تلویزیون کریستوفر براون تقبل شد.

تبلیغ شده

در اوایل روز ، نیوزیلند با یک امتیاز و 134 دوش تیم جیسون هولدر را شکست داد تا بزرگترین پیروزی خود را از نظر دویدن مقابل هند هند در پارک سدون ثبت کند.

نیوزیلند با این پیروزی در سری بازی های دو مسابقه یک بر صفر پیش افتاده است. دومین و آخرین تست بین دو طرف از 11 دسامبر در ولینگتون برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله