نیوزیلند و غرب هند 1 امتحان روز 2: بهترین تست دو نفره کین ویلیامسون را کنترل می کند نیوزیلند


کین ویلیامسون ، کاپیتان نیوزیلند در روز جمعه با 251 باشکوه بالاترین امتیاز آزمون را در کارنامه خود کسب کرد زیرا میزبان 519 تحمیل کننده را برای هفت اعلام کرد که در روز دو آزمون اول مقابل هندی های غربی در همیلتون اعلام شد. در پاسخ ، وست ایندی که مصدومیت داشت ، 49 جان بدون باخت با جان کمپبل در 22 و کرایگ براتوایت در 20 پس از محتاطانه مذاکره کردن در مورد 26 گرایش به عقب بود. ویلیامسون ، 30 ساله ، پس از دو ماه بازی در همان تیم لیگ برتر هند ، کاپیتان جیسون هولدر وست ایندی ، یکپارچه به خواسته های دقیق بازی توپ قرمز برگشت.

اخبار

او پس از پنج بار وارد آزمون شد و در طی 10 ساعت و 24 دقیقه بعدی با 412 زایمان روبرو شد و در حالی که زایمان های لازم برای بازی را انتخاب می کرد ، توپ را به همه نقاط نوازش می کرد و بندرت چیز دیگری را لمس می کرد.

سومین قرن مضاعف ویلیامسون ، نزدیک به شش سال پیش 242 شکست ناپذیر خود در برابر سریلانکا را گرفت ، شامل 34 چهار و دو شش. این رکورد نیوزیلند وی را به 22 قرن آزمایش گسترش داد ، سه برابر بیشتر از هم تیمی راس تیلور.

اولین نشانه هایی که ویلیامسون در فکر اعلام آن بود ، هنگامی بود که پس از عبور از 200 ، امتیاز را به شدت بالا برد.

51 مورد بعدی او 42 زایمان داشت. در یک کمار روچ ، او قبل از اینکه در 222 بیرون بیاید ، دو چهار و شش ضربه زد ، در حالی که عقب افتاده بود ، اما وقتی که تکرارها نشان داد توپ زایمان بدون توپ است ، او را به یاد می آورد.

این الزاری جوزف بود که سرانجام طلسم نیوزلند را با تنها ویکت از این نوبت ها برداشت ، زایمانی کوتاه که ویلیامسون اشتباه کرد و در میانه ویکت توسط رستون چیس گرفتار شد.

او با تشویق ایستاده همراه شد و بازیکنان West Indies هجوم آوردند تا بازی استادانه او را تبریک بگویند.

ویلیامسون اعلام کرد که سه بار بعد ، وقتی کایل جمیسون به نیم قرن خود رسید.

خط کم گل

جامیسون بلند قامت ، با 51 شکست ناپذیرش ، در سومین آزمایش آزمایشی خود یک بازیگر خوب را نشان می دهد و تنها نفر دیگر بود که در روز دوم به طور قابل توجهی به کل نیوزلند افزود.

راس تیلور ، که یک شب در 31 سالگی نبود ، فقط می توانست هفت را اضافه کند قبل از اینکه توسط شمار بروکس که دستکش را از شین داوریچ آسیب دیده گرفت ، عقب بیفتد.

سلسله گلهای كم هانری نیكولز كه هفت بازی ادامه داد ، ادامه یافت و دو نیم قرن به 13 نوبت ادامه داد.

تام بلوندل بیش از 90 دقیقه از ویلیامسون حمایت کرد اما فقط 14 بازی انجام داد ، در حالی که داریل میچل فقط توانست 9 گل اضافه کند با تیم ساوته که 11 امتیاز در پایان بازی نداشت.

تبلیغ شده

برای وست هند ، گابریل سه امتیاز را 89 ، کمار روچ سه را 114 و جوزف را 99 گرفت.

اولین قطره معمول دارن براوو جمعه به دلیل کشیدگی پاشنه آشیل به میدان نرفت و انتظار می رود در ساعت 7 این روند را کاهش دهد ، در حالی که داوریچ دروازه بان ثابت در روز دوم به دلیل آسیب دیدگی در دست شرکت نکرد و ممکن است اصلاً خفاش ندهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله