نیوزیلند و غرب هند: شعر “GOAT” واسم و یافر برای کین ویلیامسون هر یک از عاشقان کریکت است

NZ vs WI: Wasim Jaffers

نیوزیلند در مقابل West Indies: کین ویلیامسون در اولین آزمایش NZ 251 امتیاز کسب کرد.© خبرگزاری فرانسه


واسیم جفر ، کشتی گیر سابق هند ، ستایش کین ویلیامسون ، کاپیتان نیوزیلند ، که روز جمعه در روز دو از اولین آزمون در همیلتون در برابر هند غربی روبرو شد ، دو بار ستایش کرد. “زمین به اندازه کافی سبز بود تا بزها بتوانند چرا کنند و بز بز آمد و پسری لطف کرد!” هنگامی که تصویری از ویلیامسون را در توییتر خود منتشر کرد ، جفر نوشت. ویلیامسون 251 مورد در اولین ماموریت ماموت نیوزیلند انجام داد که 519 مورد از 7 مورد اعلام شده بود. تام لاتام ، افتتاحیه کننده 86 امتیاز کسب کرد

اخبار

هند غربی با سه آزمایش T20I و دو تست در تور نیوزیلند است. نیوزیلند در سری T20I با نتیجه 2-0 برنده شد و در اولین تست در موقعیت فرماندهی قرار دارد.

ایان بیشاپ ، سرباز تند و سریع سابق وست هند نیز با تمجید از ابتکارات ویلیامسون ، درگیری نیوزیلند را “اخروی” دانست.

بیشاپ در توییتر خود نوشت: “مهارت فنی نبرد کین ویلیامسون دنیوی است.”

ویلیامسون در روز اول آزمون وارد خفاش شد و در روز 97 در استوک ها شکست ناپذیر ماند.

کاپیتان نیوزلند همچنین خبر حرکت صمیمانه خود را برای کیمار روچ ، مضربان وست ایندی ، که اخیراً پدرش را از دست داد ، اعلام کرد.

قبل از شروع بازی در روز پنجشنبه ، ویلیامسون در آغوش روچ دیده شد و بازیکنان هر دو تیم بازوبندهای سیاه را برای عزاداری از دست دادن پدر روچ پوشیدند.

تبلیغ شده

هندوستان پیروزی پرتاب را به دست آورد و تصمیم گرفت در سطحی که دارای پوشش قابل توجهی چمن است کاسه بکشد ، اما بولرها نمی توانند از شرایط مساعد استفاده کنند.

میزبان پس از از دست دادن فقط دو ویکت در روز اول ، در دومین بار 5 ضرر را از دست داد اما قبل از اینکه دویست کاپیتان آنها آنها را به یک امتیاز ابتدایی تحمیل کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله