نیوزیلند در مقابل West Indies ، آزمون اول: Kane Williamson باعث می شود که یونجه در بالای صفحه سبز قرار بگیرد ، زیرا West India تصمیم دارد کاسه بگیرد


هند غربی از برنده شدن در یک ویکت سبز سرسبز خوشحال شد زیرا مایکروسافت نیوزیلند در ارسال 243 برای دو نفر در روز اول آزمون اول در همیلتون در روز پنجشنبه به سختی دچار مشکل شد. کین ویلیامسون ، علی رغم اینکه در اواخر روز گرفتگی گرفتگی داشت ، اما در روز 97 در استوک با راس تیلور در تاریخ 97 شکست ناپذیری را تجربه کرد. ویلیامسون در یک ایستگاه 154 دور با تام لاتام برای دومین ویکت قبل از دعوت شدن لاتام برای ویکتی بازی کرد 86. بعد از دو ساعت شروع بازی با باران به تاخیر افتاد ، هند غربی بسیار خوشحال شد که با یک ویکت زمرد که به طور بالقوه شیاطین ناگفته را برای حمله سرعت خود ارائه می دهد ، برنده بازی شود.

اخبار

اما پس از اینکه شانون گابریل زودتر از پنج بار ویل یانگ را جمع کرد ، گردشگران دریافتند که کمکی را که از ویکت انتظار داشتند دریافت نمی کنند.

رستون چیس ، معاون کاپیتان وست هند گفت: “ما فکر می کردیم که زمین با دیدن چنین زمین سبکی کمی بیشتر کار می کرد ، اما احتمالاً دو یا سه توپ از طولی غیر از این که فکر می کردم واقعاً درست است ، بلند شدند.” .

چیس همچنین نقص هایی در حمله بازدید کنندگان مشاهده کرد که آنها نتوانستند آنها را اصلاح کنند.

وی گفت: “بدیهی است که ما بهترین روز را در این زمینه نداشتیم ، فقط دو ویکت گرفتیم.”

“من فکر کردم آنها توپ را به خوبی ترک کردند و در مناطق خاص فکر کردم ما می توانستیم آنها را وادار کنیم کمی بیشتر بازی کنند.”

به نظر می رسید که این امر در مورد انجام ندادن تکالیف کامل بود زیرا لاتام گفت زمین برای زلاند نو غیر معمول نیست.

بازکن Black Caps گفت: “حتی اگر ویکت ها به طور سنتی در روز اول در نیوزیلند بسیار سبز هستند ، اما آنقدرها که فکر می کنید انجام نمی دهند.”

“آنها احتمالاً کسری کوتاه داشتند که به ما اجازه می داد کمی زودتر از آنچه که دوست داشتند خودمان را بدست آوریم.”

– چاق شدن بیمار –

یک سال پیش ، Seddon Park هنگامی که نیوزیلند با انگلیس بازی کرد و در آن مسابقه با جو روت ، کاپیتان انگلیس با 226 به تساوی دست یافت ، در حالی که روری برنز ، افتتاحیه کننده انگلیس ، یک قرن با لاتام ، ویلیامسون و تیلور برای نیوزیلند یک قرعه کشی کرد ، یک ویکت سبز مشابه ارائه داد.

ویلیامسون ، که روز جمعه برای ثبت 22 امین آزمون خود به سه مسابقه احتیاج خواهد داشت ، بیش از 50 بار با صبر و حوصله با Latham کار کرد و منتظر ضربه توپ های بد بود زیرا این جفت ارز به ندرت وسوسه می شد که شوت های دیگری را بزند.

گابریل ، کمار روچ و هولدر نتوانستند یک خط ثابت را حفظ کنند و موقعیت های نادر را با خطاهای میدان از بین بردند.

دارنده 2.01 متر (6 فوت 7 اینچ) از قد خود برای برداشتن گزافی استفاده می کرد اما روش بدون خطر Latham و Williamson فقط برای خسته کردن باربد بزرگ بود.

دروازه بان حریف ، شین داوریچ روز سختی را پشت سر گذاشت و نتوانست یک دستکش برای یانگ بدست آورد ، هرچند افتتاحیه کننده نیوزیلند با زایمان بعدی جلوتر رفت.

پس از آن داوریچ درخواست تجدید نظر در مورد اینکه لاتام را در 43 هولدر گرفتار کرد ، که او نیز سکوت کرد ، اعتراض نکرد. اما با تکرار توپ از انتهای انگشت خفاش ، تماس مجدد وجود داشت.

در 80 سالگی ، لاتام در حالی که اقدام به سقوط یک تک آهنگ بی ادب کرده بود ، کاملاً از جیب در آمده بود ، اما خجالتی بودن شمر بروکس از کنده ها بسیار خوب پیش رفت.

روچ ، به یاد پدرش که به تازگی درگذشت ، بازوبند مشکی به دست داشت ، سرانجام از یک زایمان تمام مدت ، درب بازکن دست چپ را از لبه داخلی خم کرد.

تبلیغ شده

ویلیامسون متشکل از خویشتن داری خود را در 49 مورد تأکید کرد ، وقتی که قبل از رسیدن به سی و سومین نیم قرن خود با یک ضربه خاموش ، وقتی هند غربی خواستار چرخش همه جانبه شد ، با 24 توپ روبرو شد.

هنگامی که دارن براوو ، قایقران فرم ، پس از زخمی شدن مچ پا ، از زمین بیرون کشیده شد ، روز برای گردشگران بدتر از کنده بدتر شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله