نیراج چوپرا متعهد شد که در مسابقات آتی بیشتر به خود فشار بیاورد

نیراج چوپرا دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ الماس را با پیروزی در بازی اول آغاز کرد اما قهرمان المپیک در پرتاب نیزه گفت که در رقابت های آینده این فصل بیشتر به خود فشار خواهد آورد. چوپرا که سال گذشته جام فینال لیگ الماس 2022 را به دست آورده بود، اولین دور افتتاحیه فصل را با بهترین پرتاب 88.67 متر برد تا جمعه شب یک زمین پر ستاره در باشگاه ورزشی قطر را شکست دهد. چوپرا گفت: برنده شوید، اما خوشحالم، این شروع بسیار خوبی برای من است.

چوپرا که چشمش به عبور از مرز 90 متر است، افزود: “این فصل من تناسب اندام و ثابت خواهم ماند و تلاش خواهم کرد تا در مسابقات بعدی بهترین عملکردم را انجام دهم. برنامه ریزی می کنم که تناسب اندام بمانم و بیشتر از توانم انجام دهم.” .

به گفته این سازمان جهانی، چوپرا در رویداد اوستراوا گلدن اسپایک در جمهوری چک، مسابقات سطح طلایی تور قاره ای دو و میدانی جهان، در 27 ژوئن حضور خواهد داشت.

پایگاه آموزشی فعلی چوپرا در آنتالیا، ترکیه است.

فوق ستاره هندی گفت: امیدوارم در مسابقات بعدی در جایگاه اول قرار بگیرم و در این فصل ثبات خود را حفظ کنم.

بهترین پرتاب چوپرا در اولین تلاش او بود که چهارمین تلاش برتر اوست. قهرمان المپیک در حالی که هموطنانش برای تشویق او به میدان آمده بودند، حمایت زیادی داشت.

“خیلی ها برای حمایت از من آمدند و واقعا خوشحال هستند. گاهی اوقات واقعا سخت است زیرا ما کشور بزرگی داریم و مردم امید دارند و اکنون ورزشکاران بیشتری از کشورم در لیگ الماس و سایر مسابقات به من می پیوندند.”

او افزود: “خوشبختم که مردم به من ایمان دارند، احساس بسیار خوبی دارم. این دیدار دوحه عالی است، اولین جلسه هر سال.”

علیرغم یک میدان با کیفیت که شامل افرادی مانند اندرسون پیترز قهرمان جهان از گرانادا و دارنده مدال نقره المپیک توکیو از جمهوری چک می‌شد، پرتاب‌ها در مقایسه با سال گذشته که هم پیترز و هم وادلیچ نیزه را فراتر از 90 متر فرستادند، بسیار ضعیف بود.

چوپرا حتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از رویداد روز پنجشنبه به شهرت دوحه در پرتاب های بیش از 90 متری اعتراف کرده بود.

اما وزش باد شدید در روز جمعه باعث شد تا نیزه پیمودن این مسافت را دشوار کند.

چوپرا گفت: “این برای همه ورزشکاران چالش برانگیز بود، اما من همچنان از نتیجه خود راضی هستم. جو فوق العاده ای است. امروز چالش برانگیز بود، دفعه بعد پرتاب های بیشتری انجام خواهم داد.”

پیترز که سال گذشته با پرتاب هیولا 93.07 متر برنده این مسابقه شده بود، با بهترین پرتاب 85.88 متر سوم شد.

پیترز گفت: “باد کمی شدید بود، من امیدوار بودم که باد دنبالچه ای داشته باشیم. رقابت خوبی بود زیرا افراد برتر اینجا هستند.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله