نیتین منون در جریان بازی آرجون تندولکار Over vs SRH به بررسی داور می پردازد. توییتر شگفت زده شد

هندی‌های بمبئی روز سه‌شنبه با شکست سان‌رایزرز حیدرآباد در مسابقه IPL 2023، هت‌تریک کردند. تیم تحت رهبری روهیت شارما که ابتدا از او خواسته شد، در مجموع 192 بر 5 در 20 اور، به لطف ضربه شکست ناپذیر کامرون گرین در 64 ران، امتیاز را به ثبت رساند. بعداً، SRH 178 بعد از اینکه کل واحد بولینگ در پیروزی تیم مشارکت داشت، جمع شد. با این حال، یک لحظه عجیب، شامل داور نیتین منون، توجه همگان را به خود جلب کرد و به یکی از مهم ترین اتفاقات مسابقه تبدیل شد.

در چهارمین توپ از اور سوم در تعقیب SRH، آرجون تندولکار یک توپ را به راهول تریپاتی زد که از کنار پا گذشت و به سلامت به دست ایشان کیشان، ویکت بان MI فرود آمد. هم دروازه بان و هم بازیکن ضربان حریف خواستار عقب افتادن شدند، اما داور به او علامت داد. کاپیتان روهیت شارما نیز هیچ علاقه ای به گرفتن DRS نشان نداد، اما اتفاقی که بعدا افتاد، همه را شگفت زده کرد.

به نظر می‌رسید که نیتین منون کمی گیج شده بود و نظر داوری را انجام داد تا بررسی کند که توپ واید یا نه. بعداً در طول بررسی فوق العاده لبه، مشخص شد که خفاش درگیر نیست و یک توپ پهن به آن داده شد.

از آنجایی که هیچ یک از تیم‌ها بررسی DRS را انتخاب نکرده بودند، اقدام منون کنجکاوی را در توییتر برانگیخت و بسیاری از طرفداران ناامیدی خود را در مورد عدم قضاوت داور ابراز کردند.

در صحبت کردن در مورد بازی، کامرون گرین قدرت بی رحم خود را در راه رسیدن به یک IPL دوشیزه به نمایش گذاشت قبل از اینکه آرجون تندولکار با فشار شدید یک اور درخشان 20 را بدست آورد، در حالی که سرخپوستان بمبئی سان رایزرز حیدرآباد را با 14 ران شکست دادند و سومین برد متوالی خود را در روز سه شنبه شکست دادند. گرین (64 غیر از 40) و تیلاک وارما (37 از 17) سرخپوستان بمبئی را پس از ضربه زدن به امتیاز 192 برای پنج نفر اخراج کردند.

از آنجایی که توپ عجیب به سمت خفاش نمی آمد، بدست آوردن مرزها از همان ابتدا سخت بود، اما سانرایزرز از یک پاورپلی معمولی بازیابی کرد و با کمک بازکننده مایانک آگاروال (48 از 41) و هاینریش کلاسن (هنریش کلاسن) بازی را به عمق برد. 36 تخفیف 16).

در نهایت، آنها کوتاه آمدند و برای سومین شکست خود در پنج بازی، همگی 178 در 19.5 اور از بازی خارج شدند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله