“نیاز به بهبود…”: کاپیتان سابق پاکستان به 4 “عیب” در بولینگ آرجون تندولکار اشاره می کند.

عکس فایل آرجون تندولکار.© BCCI/IPL

رشید لطیف، کاپیتان سابق پاکستان، چهار ایراد در بولینگ آرجون تندولکار، پسر کریکت باز افسانه ای ساچین تندولکار، پیدا کرد. شایان ذکر است که بازی آرجون پس از اولین بازی خود در IPL با بازی برای هندی های بمبئی مقابل سان رایزر حیدرآباد در یک بازی IPL 2023 در 16 آوریل مورد توجه قرار گرفت. در اولین بازی او 17 ران در دو اور واگذار کرد، در حالی که در بازی دوم. ، آرجون ارقام 1 برای 18 را در 2.5 اور برگرداند. در بازی سوم، آرجون 48 ران برای یک ویکت در 3 اور به بیرون درز کرد.

در حالی که شروع حرفه ای او در IPL خاطره انگیز نبود، بسیاری از کارشناسان کریکت معتقدند که او چه چیزی در بولینگ خود کم دارد. لطیف به چهار زمینه اشاره کرده است که احساس می کند ضربان ساز بازوی چپ باید در آنها کار کند.

“رشید لطیف بازیکن سابق پاکستان و تعداد کمی از کریکت‌بازان ممکن است از نظر فنی اشتباهاتی را در مسیر حرکت و تحویل بازی نشان دهند که بر سرعت آرجون تندولکار تأثیر می‌گذارد، اما هیچ‌کدام از آنها هیچ راه‌حلی ارائه نداده‌اند. راه حل مربیان چیست؟” از لطیف در توییتر پرسیده شد.

این هم پاسخ او:

هندی‌های بمبئی هفته گذشته در بازی شماره 31 IPL 2023 در 13 ران از تیم پنجاب کینگز شکست خوردند. با دریافت دعوت به خفاش ابتدا، PBKS 214 را برای 8 ارسال کرد، قبل از اینکه MI را به 201 برای 6 محدود کند. پنج اور این قتل عام با ضربات سوم آرجون تندولکار، ضربان‌دار MI آغاز شد که 31 دوش به طول انجامید.

سام کوران اوور را با شش شروع کرد و جریان اجرا هرگز متوقف نشد. آرجون برای 2 شش و 4 چهار در اور که همچنین دارای یک واید، یک توپ و یک تک ضربه بود.

پس از نمایش ضعیف او مقابل PBKS، جالب است که ببینیم آیا بمبئی در بازی بعدی خود مقابل گجرات تایتانز در 25 آوریل به او فرصت می دهد یا خیر.

موضوعات ذکر شده در این مقاله