“نیاز به بهبود…”: برخورد صادقانه کولدیپ یاداو در مقابل کتک زدن پایتخت دهلی پس از پیروزی نامناسب بر Sunrisers حیدرآباد

پایتخت دهلی روز دوشنبه در لیگ برتر هند (IPL) 2023، یک پیروزی عصبی مقابل سان رایزرز حیدرآباد به دست آورد. در یک تریلر کم امتیاز، هیچ یک از دو واحد ضربتی موفق به اجرای نمایش نشدند. اگرچه دی سی در حال حاضر دو برنده شده است، آنها همچنان پس از هفت مسابقه در انتهای جدول امتیازی قرار دارند. کولدیپ یداو در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با ارائه یک ارزیابی صادقانه از واحد ضربه زدن تیم، اعتراف کرد که فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد.

کولدیپ در کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: “ما به عنوان یک تیم و به عنوان یک واحد بولینگ باور داشتیم، واقعاً در طول مسابقات این کار را انجام داده بودیم. ما هنوز باید در ضربات خود پیشرفت کنیم.”

بولرهای دهلی کل واحد ضربه زنی حیدرآباد را با کاسه نبردند اما توانستند آنها را به امتیاز 137/6 محدود کنند.

“ما یک ویکت در بسته نگرفتیم اما در طول 20 اور بسیار خوب توپ زدیم. ما فشار را روی آنها حفظ کردیم و مرزهای آسان را قائل نشدیم.

“فکر می‌کردم ما واقعاً در پاورپلی خوب بازی کردیم، در 35-36 ران بازی کردیم. پس از آن، من و آکسار، ما را در مرحله وسط بازی نگه داشتیم و در چهار اور آخر، نورجه و موکش به‌طور استثنایی بولینگ زدند.” کولدیپ گفت.

در اور نهایی، SRH به 13 ران نیاز داشت تا برنده شود، اما آنها موفق شدند تنها 6 را به ثمر برسانند. کولدیپ از روشی که موکش کومار اعصاب خود را در هنگام مرگ نگه داشت کاملاً خوشحال بود.

کولدیپ گفت: “او در آخرین بازی نیز بولینگ خوبی انجام داد. او اولین IPL خود را بازی می کند، او روز به روز در حال پیشرفت است. بولینگ در اورهای مرگ هرگز آسان نیست.”

وقتی سوالی در مورد تصمیم دیوید وارنر برای اولین بار زدن خفاش مطرح شد، کولدیپ به سرعت به دفاع از او پرداخت.

او هفت سال اینجا بازی کرده است. او شرایط را خوب می‌داند و به همین دلیل اول انتخاب کرد که بکوبد.

او تاکید کرد: “ویکت کند بود و فکر می کرد که احتمالاً تعقیب آن دشوار است. به عنوان یک واحد بولینگ، او به ما ایمان داشت. او به همه آزادی داد.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله