“نیاز به اجرای مهارت های ما با خفاش…”: دستیار مربی دی سی، شین واتسون

دستیار مربی دی سی، شین واتسون© BCCI

شین واتسون، دستیار مربی پایتخت دهلی، احساس می‌کند که اجرای نکردن مهارت‌ها با خفاش برای یک دوره زمانی ثابت، آفت تیم در این فصل بوده است که منجر به هفت شکست از 11 بازی لیگ برتر هند تاکنون شده است. دی سی که تا کنون با چهار پیروزی در آخرین جدول امتیازی قرار دارد، تنها با سه بازی باقی مانده از رقابت های پلی آف خارج شده است. روز چهارشنبه، دی سی پس از تسلط بر تیم میزبان برای بخش بهتری از تلاش بولینگ خود، با 27 ران مغلوب چنای سوپر کینگز شد. CSK در مجموع 167/8 در 20 اور خود، قبل از محدود کردن DC به 140/8 ارسال کرد.

واتسون در مورد بازی گفت: “ما باید راهی پیدا کنیم تا مهارت های خود را برای مدت طولانی تری با خفاش اجرا کنیم. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، همانطور که در مراحل خاصی از مسابقات انجام داده ایم، می توانیم تولید کنیم. اجرای ضربتی خوب.” او گفت که مردم در DC حفاری احساس کردند که 167/8 نمره یکسانی در مسیری است که پیچ را ارائه می دهد.

ما فکر می‌کردیم که 167 امتیاز برابر در ویکت در چنای است. برای ما مهم بود که شروع خوبی داشته باشیم، اما متأسفانه نتوانستیم این کار را انجام دهیم. همچنین بازسازی پس از از دست دادن سه ویکت در بازی برای ما سخت بود. پاورپلی.” اخراج زودهنگام دیوید وارنر کاپیتان نیز عامل مهمی بود.

“همه چیز در برابر RCB بسیار خوب بود. متأسفانه، دیوی (وارنر) نتوانست بازی اول را پشت سر بگذارد. سپس ما (فیل) سالت و (میچل) مارش را نیز از دست دادیم. بنابراین، همه چیز در برابر بازی درست نشد. CSK.” وقتی از واتسون در مورد جنبه‌هایی که تیم باید روی آن‌ها برای بازی‌های آینده تمرکز کند، سوال شد، گفت: “ما باید فقط برای بهتر شدن کار کنیم. ما در اکثر بازی‌های CSK با توپ عالی بودیم.” دی سی در بازی بعدی خود در کوتلا در تاریخ 13 می به مصاف پنجاب کینگز خواهد رفت.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله