نگاه عصبانی ویرات کوهلی همه چیز را می گوید وقتی ستاره KKR جیسون روی به شهباز احمد 4 شش در 1 اور ضربه زد. ویدیو

جیسون روی نمایش را با پنجاه آتشین رهبری کرد در حالی که Kolkata Knight Riders موجوی خود را به دست آورد تا در روز چهارشنبه در مسابقات IPL در بنگالورو، 200 برای پنج در برابر رویال چلنجرز بنگلور به دست آورد. KKR که پس از چهار باخت در یورتمه به جایگاه هشتم سقوط کرد، سرانجام با روی تنظیم سرعت در جلو، زمانی که او و نارایان جگادیسان (27؛ 29b) پنج شش و چهار مرز را در مسیر رسیدن به توپ 29-56 خود شکست، وارد عمل شد. به KKR بهترین شروع خود را داد – 83 دوش از 56 توپ.

ضربه زدن KKR در دو طرف بولینگ فوق‌العاده Hasaranga در سریلانکا انجام شد که با 4-0-24-2 بازگشت که باعث بال زدن کافی شد.

اول، طلسم خسیس او پس از پاورپلی، انگیزه ای برای ضربه مضاعف ویشاک به هنگام اخراج جگادیسان و روی داد.

اما نیتیش رانا پس از آن مطمئن شد که آنها شتاب خود را از دست ندهند زیرا او از دو مهلت خود – در پنج و 19 – استفاده کامل کرد تا به توپ 21 48 (3×4، 4×6) خود مسابقه دهد.

قهرمان جدید KKR رینکو سینگ (18 خارج از بازی، 10b) سپس مسئولیت را بر عهده گرفت و دو چهار و یک شش را شکست تا اطمینان حاصل کند که آنها به رکورد 200 می رسند.

دیوید ویز دو شش تا زد و به عدد 12 بدون شکست رسید.

روی به KKR نشان داد که چگونه این کار را در پاورپلی انجام می دهد، و راه خود را به یک توپ 22-50 رساند، که دومین بار متوالی او بود تا KKR بهترین شروع خود را در این فصل ارائه دهد.

این مرد انگلیسی قصد خود را در برابر بازیکنانی مانند توپ انداز جدید RCB و محمد سراج و دیوید ویلی نشان داد و خشم خود را با معرفی شهباز احمد در آخرین اور بازی پاورپلی نشان داد.

روی او را به مدت 4 شش در پنج توپ در یک 25 ران دود کرد و KKR با 66 امتیاز بدون باخت به بالاترین امتیاز پاورپلی خود در این فصل رسید.

klni6gm

اما همه قدر به هاسارانگا اسپینر ویلی لنکایی که بعد از پاورپلی مرتب شد و او فقط دو دوش را واگذار کرد تا فشار را بر دو نفر وارد کند، افتخار می کنیم.

ویشاک و هارشال پاتل حلقه را خیلی سفت کردند چون مرزها ناگهان خشک شد و این در دوتایی بیشتر مشهود بود.

جگادیسان که برای کسب موفقیت‌های بزرگ تلاش می‌کرد، توسط یک پرنده ویشاک انجام شد، در حالی که روی یک هلو از هندی بدون کلاه دریافت کرد که برای تمیز کردن مرد انگلیسی دور کنده‌اش، یک لگ استامپ یورکر عالی دریافت کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله