نواک جوکوویچ “انگیزه” برای ضربه زدن به خاک رس در مونت کارلو بازگشت

نواک جوکوویچ می گوید در حالی که برای بیست و سومین مسابقه گرند اسلم در مسابقات آزاد فرانسه آماده می شود، “انگیزه” دارد تا فصل زمین خاکی در مونت کارلو را بهتر از حد معمول شروع کند. این صرب پس از ناکامی در دریافت معافیت برای ورود به ایالات متحده برای مسابقات ماه گذشته ایندین ولز و اوپن میامی به دلیل موضع ضد واکسیناسیون خود، به دادگاه بازگشت. مرد شماره یک جهان روز یکشنبه گفت: امیدوارم شروع خوبی داشته باشم، زیرا در سه تورنمنت اخیر در مونت کارلو خیلی موفق نبودم.

جوکوویچ که قرار است در دور دوم مقابل مکنزی مک‌دونالد آمریکایی یا ایوان گاخوف روسی وارد رقابت مسترز مونت کارلو شود، اضافه کرد: “و همچنین انگیزه دارم زیرا در ماه گذشته بازی نکردم.”

جوکوویچ که در سال‌های 2013 و 2015 برنده شد، شانس خود را برای حضور در مسابقاتی که رافائل نادال قهرمان 11 بار و کارلوس آلکاراز را به دلیل مصدومیت ربوده بود، در نظر خواهد داشت.

جوکوویچ که قهرمان مسابقات اوپن استرالیا امسال شد، با هر وجب خاک در مونت کارلو، باشگاه محلی خود، سر به سر می گذارد.

من باشگاه را به خوبی می شناسم. من یکی از بازیکنانی هستم که در موناکو زندگی می کنم و از این باشگاه به عنوان پایگاه تمرینی استفاده می کنم.

– ‘بردار و انتخاب کن’ –

خوابیدن در رختخواب خود روی بالش خود و اینکه بتوانید از بازی در تورنمنت نوعی احساس خانه را داشته باشید، احساس خوبی است.

جوکوویچ در 35 سالگی می گوید که این روزها در مورد تعهدات بازی خود گزینشگرتر است.

از نظر میزان انرژی حیاتی که من برای بازی در تورنمنت ها به اندازه سایر بچه های جوان تر دارم، اوضاع مثل 10 سال پیش نیست.

“بنابراین مطمئناً من انتخاب می کنم و انتخاب می کنم که کجا می خواهم به اوج برسم و چگونه می خواهم فرم خود را بسازم و چگونه می خواهم در برنامه خود کار کنم.

رویدادهای خاصی وجود دارد، البته در این مورد گرند اسلم تورنمنت هایی است که من اوج می گیرم.

“بنابراین برای فصل خاک رس پوشیده نیست که می خواهم بهترین تنیس خود را در کجا بازی کنم – رولان گاروس.”

او پیشنهاد کرد که غیبت اجباری خود از زمان باخت به دانیل مدودف در نیمه نهایی در دبی در ابتدای ماه مارس، می تواند او را در جایگاه خوبی قرار دهد.

“همینه که هست.

من تمرینات بیشتری روی خاک رس انجام دادم که البته اگر به فصل خاکی فکر کنید مثبت است.

من واقعاً تنیس خوبی در اینجا بازی نکرده‌ام. بنابراین امیدوارم که امسال بتوانم فصل خاکی را بهتر از سال‌های قبل شروع کنم، امیدوارم با نزدیک‌تر شدن به پاریس، فرم خود را تقویت کنم.»

وی افزود: در مقایسه با سال گذشته، شرایط کاملا متفاوت است. احساس می‌کنم بازی در پاهایم بیش از حدی است که بتوانم از فصل خاکی خوشحال باشم.

در مورد نادال غایب، جوکوویچ پذیرفت که این یک “یک باخت” برای تورنمنت بود و به سرعت اضافه کرد: “از سوی دیگر، فکر می کنم این فرصتی است برای همه ما، وقتی او آنجا نیست، تلاش کنیم خیلی دور برود و یک عنوان را بدست آوریم. “

جوکوویچ در بازی افتتاحیه خود در مونت کارلو سال گذشته توسط آلخاندرو داویدوویچ فوکینا از اسپانیا شکست خورد که پیش از باخت به استفانوس سیتسیپاس مدافع عنوان قهرمانی به فینال رسید.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله