نه ویرات کهلی یا بابر اعظم! انتخاب فوق العاده هاربهاجان سینگ برای «نه. 1 خمیر در جهان

عکس فایل هاربهاجان سینگ© توییتر

هفته دوم IPL به شهرت خود به عنوان یک لیگ باورنکردنی ادامه می دهد. بین دوشنبه و پنجشنبه، چهار فیلم هیجان انگیز پشت سر هم آخرین توپ وجود داشته است. راجستان رویالز عملکرد خیره کننده ای ارائه کرد و با شکست دادن چنای برای اولین بار از سال 2008، قلعه چپاک را شکست. ساندیپ شارما خونسردی خود را در فینال حفظ کرد و از 20 ران دفاع کرد تا تیمش یک برد معروف را به ارمغان آورد و مانع از پایان کار MS Dhoni – تمام کننده – شد. آن را به سبک. جدا از نمایش ساندیپ تحت فشار در فینال، سه اسپین RR به نام اشوین-چاهال-زامپا به زیبایی بولینگ بازی کردند و نیم قرن سخت جوس باتلر آنها را به مجموع رقابتی رساند.

هاربهاجان سینگ، اسپینر سابق هند، با ستایش جوس باتلر – برنده کلاه نارنجی IPL 2022 – به دلیل ضربات خوب در یک پیست چپاوک مناسب برای چرخش، این بازکننده انگلیسی را “خمیر شماره 1 در جهان” نامید.

هاربهاجان سینگ که در برنامه زنده کریکت استار اسپورت صحبت می کرد، گفت که باتلر از این چروک تا حد کمال استفاده می کند.

“من برای تمجید از جاس باتلر کلمات کوتاهی کردم. او بازیکن مناسب توپ کریکت است. او از چین تا حد کمال استفاده می کند، تکنیک خوبی دارد و در برابر سرعت و چرخش پاهای خوبی دارد. برای من، او شماره 1 است. خمیر در کریکت جهانی در حال حاضر.”

از فیلم هیجان‌انگیز میخ‌کوبنده به سمت جنوب، تمرکز IPL در روز پنجشنبه به شمال تغییر می‌کند، زیرا پنجاب کینگز میزبان گجرات تایتان‌ها در زمین چمن خانگی است. محمد کایف، بازیکن سابق کریکت هند، با ستایش از کاپیتان پنجاب و بازیکن اصلی تیم ملی شیخار داوان، از او به عنوان “خلیفه” IPL یاد کرد.

“بولینگ پنجاب کینگز خوب است. تیمی که واحد بولینگ خوبی دارد شانس بیشتری برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر تاتا IPL دارد. شیخار داوان خلیفه تاتا آی پی ال ​​است. او در فرم است و تیمش را به عنوان نمونه رهبری می کند. محمد کایف در گفت و گو با ستاره اسپورت گفت: این شرایط شانس تیمش را در این فصل افزایش داده است.

دیوید هاسی، بازیکن سابق تیم ملی استرالیا، با ستایش از شیخار داوان به خاطر نحوه ضربه زدنش، کریکت باز ارشد هندی را بهترین در این حرفه نامید.

Hussey گفت: “استراتژی پادشاهان پنجاب ساده به نظر می رسد – زدن خفاش در اطراف شیخار داوان. داوان در مسابقات خود به طرز درخشانی قدم برداشته است، او یک ضربه زن در سطح جهانی است.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله