نه قرن، یاشاسوی جیسوال فداکار پس از زدن سریعترین Fifty در IPL این را در ذهن خود داشت

یاشاسوی جیسوال برای RR مقابل KKR در یک مسابقه IPL 2023 در فرم عالی بود.© BCCI/IPL

یاشاسوی جیسوال جوان روز پنجشنبه گفت که افزایش نرخ دوندگی خالص راجستان رویالز “تنها چیزی است که در ذهن ماست” در راه رسیدن به 47 توپ 98 شکست ناپذیر او در مسابقه IPL آنها مقابل کولکتا نایت رایدرز. جیسوال، همراه با کاپیتان سانجو سامسون 48 بدون 29 توپ، با چوب شلیک کرد تا به RR کمک کند تا تعقیب 150 توپی را تنها در 13.1 اور و با 9 ویکت در باغ ادن تکمیل کند.

این پس از آن بود که یوزوندرا چاهال، قهرمان پا، ارقام عالی 25/4 را در سهمیه چهار اور خود به دست آورد. جیسوال گفت: “این همیشه در ذهن من است، بیرون بروم و خوب بازی کنم. امروز احساس خوبی بود. اینطور نیست که همه چیزهایی که می خواستم اتفاق بیفتد، به خوبی آماده می شوم و به خودم اعتماد دارم. می دانم که نتایج خواهد آمد.” در ارائه پس از بازی گفت که او در رکورد 13 توپ تا پنجاه خود دوید.

شوت پیروزی احساس خوبی بود، می‌خواستم بازی را به پایان برسانم و برنده شدن در بازی شعار من بوده است. من برکت و سپاسگزارم، تمام تلاشم را می‌کنم.

فکر می‌کنم نرخ دویدن تنها چیزی بود که در ذهن ما بود (در مورد اینکه آیا او احساس می‌کرد که یک قرن را از دست داده است)، من و سانجو بای فقط درباره پایان سریع بازی صحبت می‌کردیم. قبل از اینکه او یکی از بهترین ضربه‌های این IPL را انجام دهد، جیسوال دید که شریک افتتاحیه‌اش، جاس باتلر، به‌دلیل یک درهم‌تنیدگی از بین می‌رود، و پس از آن مسئولیت کمک به تیم بر عهده او بود.

جیسوال بازیکن برتر مسابقه گفت: “فکر می‌کنم این اتفاق در بازی می‌افتد، این مسئولیت را به من می‌دهد که حتی بهتر عمل کنم. و سانجو بای آمد و گفت “به بازی من ادامه بده و به تمام شدن آن فکر نکن”.

RR در حال حاضر با شش برد و به همان اندازه شکست پس از 12 بازی در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارد که این برد سرسام آور نرخ دوندگی آنها را به 0.633+ بسیار سالم رساند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله