نه روهیت شارما یا ویرات کوهلی! شوبمن گیل شریک افتتاحیه رویایی را فاش می کند

شوبمن گیل در حال بازی برای تایتان های گجرات در IPL 2023© BCCI

شوبمن گیل، هند و گجرات تایتان‌ها، روز شنبه ساچین تندولکار را به عنوان شریک رویایی خود در بازی کریکت انتخاب کرد. در یک تعامل پرسش و پاسخ در سینما جیو، وقتی از او پرسیده شد که جفت افتتاحیه رویایی او چه کسی خواهد بود، او پاسخ داد که می‌خواهد با ساچین افتتاحیه کند. گفت: ساچین تندولکار. شوبمن در IPL امسال 228 گل در 6 مسابقه با میانگین 32.74 شامل دو دهه پنجاه به ثمر رسانده است. او بهترین امتیاز 67 و نرخ ضربه 138.18 را دارد. وقتی از او خواسته شد که کاپیتانی هاردیک پاندیا را در یک کلمه توصیف کند، او گفت که کاپیتانی پاندیا برقی است.

هاردیک در اولین کاپیتانی خود در IPL این جام را در سال 2022 به دست آورد. در 14 مسابقه سال گذشته، GT در 10 مسابقه پیروز شد و بعداً در مسابقات مقدماتی و فینال IPL پیروز شد.

افتتاح کننده GT گفت که لحظه مورد علاقه اش در IPL این بود: “زمانی که GT در سال گذشته عنوان اولین IPL را به دست آورد.”

او همچنین اضافه کرد که بازی‌های مورد علاقه‌اش کوبیدن 96 توپ از 59 توپ بود که در سال 2022 مقابل پنجاب کینگز بازی کرد.

شوبمن در دوران حرفه ای خود در IPL 2128 دوش در 80 مسابقه با میانگین 32.74 و نرخ ضربه 126.52 به ثمر رسانده است. او 16 دهه پنجاه را به ثبت رسانده و بهترین ضربه سال 96 را مقابل PBKS انجام داده است.

در حال حاضر گجرات با 4 برد پس از انجام 6 مسابقه در رده چهارم قرار دارد. آنها تنها دو بازی را به ترتیب مقابل کولکتا نایت رایدرز و راجستان رویالز شکست داده اند.

در بازی مقابل لاکنو سوپر جاینتز، آنها هدف کم 136 را داشتند و LSG شروعی عالی داشت اما با طلسم غیرمحتمل Mohit Sharma، GT آن مسابقه را با 7 ران برد.

مدافع عنوان قهرمانی مسابقه بعدی خود را با هندی های بمبئی روز سه شنبه در ورزشگاه نارندرا مودی به عنوان هفتمین بازی خود در این مسابقات برگزار خواهد کرد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله